Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
14,20
You save:
1,70 (12%)
Discounted price*:
12,50
Purchase
Add to Wish List
ID number:568871
Evaluation:
Published: 03.12.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2017.g. - 2017.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  ,,Bejas skola’’, Bejas pamatskolas vispārējs raksturojums    5
  Vēroto stundu analīze    6
  Vadīto stundu īsie plāni    12
  Vadīto stundu izvērstie konspekti    30
Extract

Pedagoģiskās darbības pašanalīze:
Izvēloties gatavot sev draugu Sniegavīru, skolēni bija ieinteresēti un motivēti darboties, jo pagatavotajam izstrādājumam pēc pabeigšanas bērni redzēja pielietojumu.
Taisot sniegavīrus, bērni bija pārsteigti, par to ka no zeķes var pagatavot, gan dekoru klasei, gan rotaļlietu brīvajam laikam. Veicot uzdevumu rosināju bērnus plānot darbu ievērot, izstrādājuma gatavošanas secību. Stundas beigās bērni varēja aplūkot mazos draugus nelielā izstādē, klasē uz palodzes un pārrunāt un novērtēt savu darbu.
Kritiskās domāšanas prasmes tika sekmētas, pārdomājot temata nosaukumu, un izprast ko no zeķes mēs gatavosim!
Sadarbība notika visas stundas garumā, jo bērni aktīvi darbojās, pārrunāja savā starpa, sev aktuālas lietas, kā arī daloties ar materiāliem, jo visiem viss nebija paņemts līdzi, un vajadzēja padalīties ar materiāliem.
Darinot savu draugu Sniegavīru, bērniem bija iespēja radoši darboties un izdomāt pašiem kāds tas izskatīsies. Rosināju, lai bērni attīsta radošo domāšanu, fantāziju, mudināju viņus pašiem domāt, kā interesanti strādāt un izmantot dažādus materiālus, nevis skatīties no klasesbiedra.
Kad bērni veica darbu, secināju, kuram šis uzdevums padodas bez grūtībām, bet kuram ir vajadzīga palīdzība, jo dažiem radīja grūtības strādāt ar šujamo adatu, tādēļ bija vajadzīga individuāla pieeja.
Stundas noslēgumā tika organizēta darba izstāde, darbi bija interesanti un dažādi, paši bērni bija gandarīti par padarīto darbu. Katrs skolēns veica pašanalīzi- kas veicās, kas sagādāja grūtības. Analizēja klasesbiedra darbu, akcentējot veiksmes.
Šajā stundā skolēni apguva prasmi radoši strādāt, apgūstot jaunus darba paņēmienus pagatavot dažādiem materiāliem pagatavot interesantus izstrādājumus, šūt ar adatu, piegriezt elementāras apģērba detaļas, sašūt tās kopā.…

Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Aktīvā prakse sākumskolā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/568871

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register