Practice Reports
Business and Law
Tourism, Traveling
Aktīvā tūrisma projekts 'Fun Shooting Tours"-
Aktīvā tūrisma projekts 'Fun Shooting Tours"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma veids, lielums, sniegto pakalpojumu apjoms, vieta tirgū | 4 |
2. | Uzņēmuma darbības un finanšu analīze | 7 |
3. | Uzņēmuma pamatfunkciju nodrošināšanai nepieciešamie resursi un to izmantošana | 8 |
4. | Uzņēmuma vadīšanas raksturojums | 9 |
5. | Uzņēmuma personāla raksturojums un analīze | 10 |
6. | Uzņēmuma pakalpojumu, to specifika un kvalitātes novērtējums | 11 |
7. | Uzņēmuma pārdošanas kanāli, cenu politika | 12 |
8. | Uzņēmuma piegādātāji un sadarbības partneri | 13 |
9. | Uzņēmuma sadarbība ar vietējo pašvaldību un iedzīvotājiem | 14 |
10. | Uzņēmuma iekšējās vides analīze | 15 |
11. | Darba pienākumi prakses laikā | 17 |
Secinājumi un priekšlikumi | 18 | |
Pielikums | 19 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• Projektā darbojas tikai tā iniciators un popularizētājs, atsevišķas personāla daļas nav;
• Projekts ir zināms mazam cilvēku lokam;
• Projekta vadītājs nav ieguldījis sevi pietiekami, nepievēršot pietiekamu uzmanību popularizēšanai un jaunu ideju ģenerēšanai, jo kā redzams no prakses apraksta pārējās atskaites sadaļās, ir vēl daudz uzlabojumu un variantu kā projekts sevi varētu pieteikt plašākam sabiedrības lokam;
• Cena projekta piedāvātajiem pakalpojumiem ir atbilstoša gan ņemot vērā piedāvāto pakalpojumu ekskluzivitāti, gan salīdzinot līdzvērtīgu pakalpojumu sniedzēju izcenojumus;
• Attīstības stratēģijā ietilpst tirgus paplašināšana un stabilizēšana, kā arī klientu piesaiste, kura netiek veiksmīgi realizēta;
• Tūrisma aģentūras un operatori izturas ļoti pasīvi pret sadarbības mēģinājumiem;
• Interneta mārketinga pamats ir mājas lapa, bet noteikti jācenšas izmantot visas tās tirdzniecības platformas, kurās uzturas daudz potenciālo klientu, sākot ar sociālajiem portāliem, ko projekts veiksmīgi piekopj, gan arī kolektīvo iepirkšanās portālu mājaslapas, kurās projekts pašlaik sevi vēl nav pieteicis;
• Iepriekšējais mēģinājums, veicot piedāvājumu kolektīvā iepirkšanās portāla vietnē nedeva gaidītos rezultātus, jo attiecīgā vietne nav tik populāra, tādēļ arī pakalpojuma pircēju skaits bija tik zems. Turklāt pircēji biežāk izmanto kuponus ar zemākām izmaksām, kā arī šādas izklaides cilvēkus vairāk ieinteresē vasaras sezonā un agrā rudens sezonā, kā arī pirms ziemassvētku periodā kā dāvana sev tuvajiem, bet tad attiecīgi kupona derīguma termiņam būtu jābūt vismaz līdz nākamā gada oktobra vidum;
• Praksē tika pielietota netiešās komunikācijas metode, kura nedeva vēlamos rezultātus. Ir tikai pašsaprotami, ka tiešais kontakts un personisko viedokļu, vēlmju izzināšana pārrunu veidā klātienē un bukletu prezentēšana, nestu ienesīgākus rezultātus;
• Sadarbība ir ļoti nozīmīga, - attiecīgi, jo sadarbības partneru ķēde ir garāka, jo iespējami vairāk potenciālo klientu uzzina par iespējamajām aktīvā tūrisma atpūtas veidiem.
Priekšlikumi:
• Nepieciešams izstrādāt reklāmas stratēģiju turpmākajiem gadiem;
• Uzņēmuma popularizēšanas un jaunu klientu piesaistīšanas nolūkos nepieciešams regulāri ievietot piedāvājumus kolektīvās iepirkšanās portālos, sniedzot iespēju iegādāties pakalpojumus ar atlaidi.
…
Saturs: *Ievads *Uzņēmuma veids, lielums, sniegto pakalpojumu apjoms, vieta tirgū *Uzņēmuma darbības un finanšu analīze *Uzņēmuma pamatfunkciju nodrošināšanai nepieciešamie resursi un to izmantošana *Uzņēmuma vadīšanas raksturojums *Uzņēmuma personāla raksturojums un analīze *Uzņēmuma pakalpojumu, to specifika un kvalitātes novērtējums *Uzņēmuma pārdošanas kanāli, cenu politika *Uzņēmuma piegādātāji un sadarbības partneri *Uzņēmuma sadarbība ar vietējo pašvaldību un iedzīvotājiem *Uzņēmuma iekšējās vides analīze *Darba pienākumi prakses laikā *Secinājumi un priekšlikumi *Pielikumi
- Aktīvā tūrisma projekts 'Fun Shooting Tours"
- Prakses atskaite Latvijas tūrisma informācijas birojam
-
Prakses atskaite lauku tūrismā un viesu uzņemšanā
Practice Reports35 Tourism, Traveling, Agriculture, Forestry
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite lauku tūrismā un viesu uzņemšanā
Practice Reports for university35
-
Prakses atskaite Latvijas tūrisma informācijas birojam
Practice Reports for university5
-
Prakse lauku tūrisma uzņēmumā "Uzņēmuma vadīšanas un tirgzinības tehnoloģiju novērtēšana"
Practice Reports for university37
Evaluated! -
Prakse lauku tūrisma uzņēmumā
Practice Reports for university23
-
Prakse lauku tūrisma uzņēmumā. Uzņēmuma darbības analīze, attīstības plānošana
Practice Reports for university42