Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:860940
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma veids, lielums, sniegto pakalpojumu apjoms, vieta tirgū    4
2.  Uzņēmuma darbības un finanšu analīze    7
3.  Uzņēmuma pamatfunkciju nodrošināšanai nepieciešamie resursi un to izmantošana    8
4.  Uzņēmuma vadīšanas raksturojums    9
5.  Uzņēmuma personāla raksturojums un analīze    10
6.  Uzņēmuma pakalpojumu, to specifika un kvalitātes novērtējums    11
7.  Uzņēmuma pārdošanas kanāli, cenu politika    12
8.  Uzņēmuma piegādātāji un sadarbības partneri    13
9.  Uzņēmuma sadarbība ar vietējo pašvaldību un iedzīvotājiem    14
10.  Uzņēmuma iekšējās vides analīze    15
11.  Darba pienākumi prakses laikā    17
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Pielikums    19
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• Projektā darbojas tikai tā iniciators un popularizētājs, atsevišķas personāla daļas nav;
• Projekts ir zināms mazam cilvēku lokam;
• Projekta vadītājs nav ieguldījis sevi pietiekami, nepievēršot pietiekamu uzmanību popularizēšanai un jaunu ideju ģenerēšanai, jo kā redzams no prakses apraksta pārējās atskaites sadaļās, ir vēl daudz uzlabojumu un variantu kā projekts sevi varētu pieteikt plašākam sabiedrības lokam;
• Cena projekta piedāvātajiem pakalpojumiem ir atbilstoša gan ņemot vērā piedāvāto pakalpojumu ekskluzivitāti, gan salīdzinot līdzvērtīgu pakalpojumu sniedzēju izcenojumus;
• Attīstības stratēģijā ietilpst tirgus paplašināšana un stabilizēšana, kā arī klientu piesaiste, kura netiek veiksmīgi realizēta;
• Tūrisma aģentūras un operatori izturas ļoti pasīvi pret sadarbības mēģinājumiem;
• Interneta mārketinga pamats ir mājas lapa, bet noteikti jācenšas izmantot visas tās tirdzniecības platformas, kurās uzturas daudz potenciālo klientu, sākot ar sociālajiem portāliem, ko projekts veiksmīgi piekopj, gan arī kolektīvo iepirkšanās portālu mājaslapas, kurās projekts pašlaik sevi vēl nav pieteicis;
• Iepriekšējais mēģinājums, veicot piedāvājumu kolektīvā iepirkšanās portāla vietnē nedeva gaidītos rezultātus, jo attiecīgā vietne nav tik populāra, tādēļ arī pakalpojuma pircēju skaits bija tik zems. Turklāt pircēji biežāk izmanto kuponus ar zemākām izmaksām, kā arī šādas izklaides cilvēkus vairāk ieinteresē vasaras sezonā un agrā rudens sezonā, kā arī pirms ziemassvētku periodā kā dāvana sev tuvajiem, bet tad attiecīgi kupona derīguma termiņam būtu jābūt vismaz līdz nākamā gada oktobra vidum;
• Praksē tika pielietota netiešās komunikācijas metode, kura nedeva vēlamos rezultātus. Ir tikai pašsaprotami, ka tiešais kontakts un personisko viedokļu, vēlmju izzināšana pārrunu veidā klātienē un bukletu prezentēšana, nestu ienesīgākus rezultātus;
• Sadarbība ir ļoti nozīmīga, - attiecīgi, jo sadarbības partneru ķēde ir garāka, jo iespējami vairāk potenciālo klientu uzzina par iespējamajām aktīvā tūrisma atpūtas veidiem.

Priekšlikumi:
• Nepieciešams izstrādāt reklāmas stratēģiju turpmākajiem gadiem;
• Uzņēmuma popularizēšanas un jaunu klientu piesaistīšanas nolūkos nepieciešams regulāri ievietot piedāvājumus kolektīvās iepirkšanās portālos, sniedzot iespēju iegādāties pakalpojumus ar atlaidi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register