Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:288526
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Manuprāt, visas aprūpes problēmas bija viena ar otru saistītas un, risinot vienu, tika atrisināta arī cita.
Iegūtā informācija aprūpes veikšanai man bija pietiekoša, jo gan pacients, gan tuvinieki bija atklāti un nepieciešamā aprūpe tika pārrunāta ar ārstējošo ārstu, kur tika sniegta visa izsmeļošā informācija. Tas ļoti atviegloja darbu ar pacientu.
Manuprāt, pacients novērtēja manu darbu ļoti labi, jo nepārtraukti skanēja pateicības vārdi un pacients labprāt kontaktējās ar mani un kopā mums izdevās sasniegt ļoti labus rezultātus. Pacients bija ļoti apmierināts ar ārstēšanas rezultātu, jo visas problēmas, kas viņu traucēja iestājoties, tika atrisinātas un tika dotas rekomendācijas tālākai dzīvei ārpus stacionāra.
Aprūpes laikā komplikāciju un blakusefektu nebija.
Ar aprūpes plāna palīdzību es varēju katru dienu novērtēt pacienta stāvokli un salīdzināt to ar iepriekšējiem novērojumiem. Novērtējot pacientu iestāšanās un izrakstīšanās dienā, esmu sapratusi, ka aprūpes plāns bija labi izstrādāts un šim pacientam es neko nemainītu aprūpē, jo tas parādīja labus rezultātus.
Stacionārā pacienta aprūpē visiem iesaistītiem cilvēkiem ir liela nozīme. Šajā gadījumā ģimene sniedza lielu atbalstu, ārstējošais ārsts pareizi un rūpīgi izstrādāja terapiju un skaidri deva norādījumus, kurus pildīju es un māsu palīgi. Kopā esam sasnieguši labus rezultātus.
Tā kā viss ārstēšanai nepieciešamais stacionārā bija pieejams, problēmas nekas nesagādāja. Visas zāles, instrumenti un izmeklējumi bija pieejami.
Savukārt manas zināšanas un iemaņas visvairāk man palīdzēja veicot manipulācijas
(katetru ielikšana, medikamentu ievade u.c.), sekojot pacienta stāvoklim, jo problēmu gadījumā es varētu nekavējoties ziņot ārstam, protams, saskarsmes iemaņas palīdzēja dibināt kontaktu ar pacientu un viņa tuviniekiem.
Aprūpes laikā iemācījos sarunāties ar pacientu, izprast un definēt galvenās problēmas, risināt dažādas problēmas.
Šajā aprūpes laikā bija ļoti interesanti strādāt ar pacientu no iestāšanās brīža līdz viņa izrakstīšanai no stacionāra, jo viss aprūpes process tika veikts ar lielu interesi un vislielākais gandarījums ir redzēt kā pacients priecīgs aiziet mājās ar pateicības vārdiem.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register