Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:233995
 
Evaluation:
Published: 06.01.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  AS Aldaris vēsture    8
1.2.  Carlsberg group    10
1.3.  AS Aldaris struktūra    11
2.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS UN ĀRĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS    12
2.1.  Iekšējā vide    13
2.2.  Ārējā vide    13
2.3.  Svid analīze    14
3.  MĀRKETINGA DARBĪBA, MĒRĶA TIRGUS UN FINANSĒJUMS    16
3.1.  Produktu raksturojums un mērķa tirgus    17
3.2.  Mārketinga finansējums un preces ieviešana tirgū    21
4.  VIESLEKCIJAS UN DARBA VIETAS EKSKURSIJAS RAKSTUROJUMS    24
4.1.  Ekskursija pa AS „Aldaris” muzeju un ievadinstruktāža    24
4.2.  Darba sapūlces par Jaunu produktu ieviešanu 2021. Gadā raksturojums    25
5.  JAUNA PRODUKTA IEVIEŠANA VAIRUMTIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMĀ    27
5.1  Kvalifikācijas darba ievads    27
5.2.  Kvalifikācijas darba tēmas aktualitāte    28
5.3.  Kvalifikācijas darba provizoriskais saturs    28
5.4.  Kvalifikācijas darba literatūras un avotu provizoriskais saraksts    29
  SECINĀJUMI    31
  PRIEKŠLIKUMI    33
  IZMANTOTAS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    35
  Prezentācijas daļa    40
Extract

SECINĀJUMI
1. Akciju sabiedrība „Aldaris” ir viens no vadošajiem vairumtirdzniecības uzņēmumiem Latvijā jau vairāk kā simts gadu.
2. Uzņēmums atrodas Tvaika ielā 44, kopš 2014.gada uzņēmums atgirežas un savu darbību veic vēstruiskajās AS „Aldaris” telpās.
3. AS „Aldaris” ir vairumtirdzniecības uzņēmums, kurš Latvijas tirgū izplata vairāk kā 40 dažādu alus dzērienu un vairāk kā 10 bezalkoholisko dzērienu.
4. Kopš 2008. gada AS „Aldaris” ir pievienojies „Carlsberg group”, tādejādi izplatot ne tikai AS „Aldaris” produkciju, bet arī Carlsberg un citu dalībvalstu produkciju.
5. Uzņēmuma iekšējā un ārējā vide tiek dalītas atsevišķās grupās – iekšejā vide palīdz AS „Aldaris” izaugt ar savu produkciju, savukārt ārējā vide nodrošina „Carlsberg group” veiksmīgu izplatību Latvijas tirgū.
6. Pēc SVID analīzes apkopojuma, darba autore var secināt, ka stiprās puses uzņēmums ir veiksmīgi realizējis, savukārt vājās puses, draudus un iespējas ir tikai provizoriskas un tuvāko gadu laikā tiks realizētas uzņēmuma vidē, kas veicinās uzņemuma izaugsmi.
7. Mārketinga darbība uzņēmumā ir diezgan spēcīga un veiksmīga. Uzņēmums aktualizē ne tikai preču kampaņas un dalību dažādos pasākumos, kā sponsori, bet arī ceļ zīmola vārdu Latvijas tirgū un pasaules tirgū, aktīvi strāda pie tirdzniecības vispasaules mērogā un veicina sociālo portālu izaugsmi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register