-
A/s "Bigbank" Latvijas filiāle
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 4 | |
1. | Vispārēja informācija par uzņēmumu un vidi, kurā uzņēmums darbojas | 5 |
1.1. | Informācija par uzņēmumu | 5 |
1.2. | Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozarē, kurā uzņēmums darbojās | 6 |
1.3. | Uzņēmuma darbība ārējos tirgos | 6 |
1.4. | Uzņēmējdarbības vide, ārējās vides ietekme uz uzņēmuma, nozares attīstību | 7 |
1.5. | Valsts, reģionā, pilsētas sociālo pārmaiņu ietekme uz uzņēmuma attīstību | 11 |
1.6. | Svarīgākie uzņēmuma darbības radītāji | 11 |
2. | Uzvēmuma vadība | 13 |
2.1. | Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, plānošana | 13 |
2.2. | Lēmumu pieņemšanas metodes, t.sk. formālās metodes uzņēmumā | 14 |
2.3. | Vadības informācijas sistēmas uzņēmumā | 15 |
2.4. | Pielietotās optimizācijas un kalendārās plānošanas metodes novērtējums | 17 |
2.5. | Stratēģiska vadīšanas procesa analīze uzņēmumā | 17 |
2.6. | Investīciju virzieni | 25 |
2.7. | Uzņēmumā realizētie projekti. Projektu vadītāja funkcijas un uzdevumi. Projektu vadīšana | 25 |
2.8. | Kontroles vide un tās elementi. Iekšējais audits | 26 |
2.8.1. | Kontroles vide un tās elementi | 26 |
2.8.2. | Iekšējais audits | 28 |
2.9. | Kvalitātes vadības procesi uzņēmumā | 29 |
2.10. | Loģistikas daļa | 29 |
2.11. | Materiāli tehniskās sagādes organizācija uzņēmumā - piegādātāji | 29 |
3. | Personāla vadība uzņēmumā | 30 |
3.1. | Strādājošo kvantitatīvo un kvalitatīvo sastāvu, problēmas | 30 |
3.2. | Personāla politika uzņēmumā | 30 |
3.3. | Personāla plānošanas, atlases, darbā pieņemšanas, novērtēšanas, virzīšanas par karjeras kāpnēm procesi uzņēmumā | 30 |
3.4. | Motivācijas politika un veidi | 31 |
3.5. | Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas uzņēmumā | 33 |
3.6. | Darba koplīgums | 35 |
3.7. | Darba līguma noslēgšanas un uzskaites kārtība | 35 |
3.8. | Darbinieku pārstāvības tiesības īstenošanu uzņēmumā | 35 |
3.9. | Darba samaksas principi un sistēmas uzņēmumā | 35 |
4. | Mārketinga politika uzņēmumā | 37 |
4.1. | Uzņēmuma mārketinga vide | 37 |
4.2. | Uzņēmuma mārketinga elementi | 37 |
4.2.1. | Pakalpojumi | 37 |
4.2.2. | Vieta | 41 |
4.2.3. | Veicināšana | 41 |
4.2.4. | Cena | 42 |
4.3. | BIGBANK tirgus segments | 42 |
4.4. | Pozicionēšanas karte | 43 |
4.5. | Produktu dzīves ciklu analīze | 43 |
4.6. | Tirgus izpētes process un pielietotas metodes | 44 |
4.7. | Saskarsmes stratēģija, saskarsmes procesu elementu pielietojums | 45 |
4.8. | BIGBANK cenu politika | 46 |
4.9. | Projekti sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā | 46 |
4.10. | Pakalpojumu realizācijas kanāli | 48 |
5. | Uzņēmuma darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti | 50 |
5.1. | Iekšējie finansēšanas avoti | 50 |
5.2. | Ārēji finansēšanas avoti | 51 |
5.3. | Uzņēmuma brīvo naudas līdzekļu pārvaldības analīze | 51 |
5.4. | Priekšlikumi kapitāla piesaistei, izmantojot finanšu tirgus instrumentus | 51 |
5.5. | Operatīva, finansu analīze, kombinētās sviras uzņēmuma izpēte un analīze par iepriekšējiem 3-5 gadiem | 51 |
5.6. | Uzņēmuma aizņemto līdzekļu izmaksas, vidēja svērta kapitāla cena par 3- 5 gadiem | 51 |
5.7. | Nodokļi, nodevas un obligātas iemaksas. Nodokļu parādu veidošanas iespējamiem iemesli | 51 |
5.8. | Latvijas nodokļu likumos paredzētos atvieglojumus, atlaides | 52 |
Secinājumi un priekšlikumi | 53 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 54 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. BIGBANK AS ir specializēta banka, kas fokusējas uz divām tirgus nišām – patēriņa kredītu izsniegšanu un termiņnoguldījumu piesaisti.
2. Ņemot vērā grūtos makroekonomiskos apstākļus, BIGBANK īsteno piesardzīgu pārvaldības politiku, vienlaikus tomēr spējot darboties rentabli un ieiet arī jaunos tirgos.
3. BIGBANK mērķis 2010. gadam ir turpināt BIGBANK paplašināšanos, gan ieejot ārvalstu tirgos, gan arī piedāvājot lielāku pakalpojumu klāstu.
4. BIGBANK uzstādījums 2010. gadā, neskatoties uz jauno kredītu izsniegšanas apjomu kritumu ir turpināt attīstīt savas produktu nišas. Tiek plānots palielināt noguldījumu apjomu.
5. BIGABNK vadība ir izstrādājusi kredītpolitiku, kura tiek nepārtraukti kontrolēta.
6. BIGBBANK ir izveidojis veiksmīgu kanālu pateicoties noslēgtam sadarbības līguma ar Latvijas pastu.
7. Uzņēmums ir jauns Latvijas tirgū un jau šobrīd ir radījis sev stabilu vietu, tādejādi nodrošinot savu klientu skaitu un uzticību, ka arī darbinieku lojalitāti pret uzņēmumu, kas liecina, ka uzņēmums ir izvēlējies pareizo stratēģiju sava uzņēmuma mērķa sasniegšanai un realizācijai.
Priekšlikumi:
1. Ievest internetbanka pakalpojumu pēc iespējas ātrāk – 2010.gada otrajā pusē.
2. Tuvāko 2 gadu laikā atvērt filiāles arī citās Eiropas valstīs. Piemēram, Spānijā, Nīderlandē.
3. Nodrošināt uzņēmuma darbiniekus un birojus ar jaunāko un jaudīgāko tehniku, kas sekmētu ātrāku un kvalitatīvāku klientu apkalpošanu.
4. Veikt pārrunas ar Latvijas pastu par iespējam uzlabot un paātrināt klientu apkalpošanu – uzlabot pasta darbinieku motivāciju un apkalpošanas kvalitāti. Veikt apmācības un piešķirt prēmijas pasta darbiniekiem atsevišķi par BIGBANK pakalpoju pārdošanu.
5. Ievest jaunas darba formas klientu menedžeriem birojos, jo dotajā brīdi darba apģērbi izskatās salīdzinoši novecojuši.
6. Izmainīt BIGBANK galvenās filiāles Brīvības iela 151, Rīgā darba laiku. Tagad – no 10:00 līdz 19:00, nomainīt – no 09:00 līdz 19:00, kas būtu daudz ērtāks darba laiks klientiem.
…
Saturs Ievads 4 1. Vispārēja informācija par uzņēmumu un vidi, kurā uzņēmums darbojas 5 1.1. Informācija par uzņēmumu 5 1.2. Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozarē, kurā uzņēmums darbojās 6 1.3. Uzņēmuma darbība ārējos tirgos 6 1.4. Uzņēmējdarbības vide, ārējās vides ietekme uz uzņēmuma, nozares attīstību 7 1.5. Valsts, reģionā, pilsētas sociālo pārmaiņu ietekme uz uzņēmuma attīstību 11 1.6. Svarīgākie uzņēmuma darbības radītāji 11 2. Uzvēmuma vadība 13 2.1. Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, plānošana 13 2.2. Lēmumu pieņemšanas metodes, t.sk. formālās metodes uzņēmumā 14 2.3.Vadības informācijas sistēmas uzņēmumā 15 2.4. Pielietotās optimizācijas un kalendārās plānošanas metodes novērtējums. 17 2.5. Stratēģiska vadīšanas procesa analīze uzņēmumā 17 2.6. Investīciju virzieni 25 2.7. Uzņēmumā realizētie projekti. Projektu vadītāja funkcijas un uzdevumi. Projektu vadīšana 25 2.8. Kontroles vide un tās elementi. Iekšējais audits 26 2.8.1. Kontroles vide un tās elementi 26 2.8.2. Iekšējais audits 28 2.9. Kvalitātes vadības procesi uzņēmumā 29 2.10. Loģistikas daļa 29 2.11. Materiāli tehniskās sagādes organizācija uzņēmumā - piegādātāji 29 3. Personāla vadība uzņēmumā 30 3.1. Strādājošo kvantitatīvo un kvalitatīvo sastāvu, problēmas 30 3.2. Personāla politika uzņēmumā 30 3.3. Personāla plānošanas, atlases, darbā pieņemšanas, novērtēšanas, virzīšanas par karjeras kāpnēm procesi uzņēmumā 30 3.4. Motivācijas politika un veidi 31 3.5. Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas uzņēmumā 33 3.6. Darba koplīgums 35 3.7. Darba līguma noslēgšanas un uzskaites kārtība 35 3.8. Darbinieku pārstāvības tiesības īstenošanu uzņēmumā 35 3.9. Darba samaksas principi un sistēmas uzņēmumā 35 4. Mārketinga politika uzņēmumā 37 ...
Pielikumu nav.
- A/s "Bigbank" Latvijas filiāle
-
Akciju sabiedrība "Latvijas Dzelzceļš"
Practice Reports27 Management, Marketing, Advertising, Economics
- Latvijas Privatizācijas aģentūra
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Akciju sabiedrība "Latvijas Dzelzceļš"
Practice Reports for university27
Evaluated! -
Latvijas Privatizācijas aģentūra
Practice Reports for university14
-
SIA "Latvijas datoru centrs"
Practice Reports for university15
Free! -
AS "Latvijas Krājbanka"
Practice Reports for university48
-
AS "Latvijas Unibanka" Liepājas filiāle
Practice Reports for university73
Evaluated!