Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:139272
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  Mārketinga komplekss    7
2.1.  Prece    7
2.2.  Preces cena    9
2.3.  Vieta    11
2.4.  Virzīšana    12
3.  Mārketinga vides analīze    16
3.1.  Mikrovide    16
3.2.  Makrovide    19
4.  Klientu servisa novērtējums    23
5.  Klientu apmierinātības līmeņa novērtējums    25
7.  Konkurentu novērtējums    31
  Secinājumi    33
  Priekšlikumi    35
  Izmantotie avoti    37
  PIELIKUMI    38
Extract

Temata aktualitāte: Mārketings ir veids, kādā vadīt biznesu. Tas ir visaptverošs, tā ir daļa no katra darba kārtības, sākot ar ierindas pārdevēju un beidzot ar uzņēmuma direktoru.
Mārketings ir jebkura aktivitāte, kuru veic uzņēmums, lai pārdotu savus produktus vai pakalpojumus. Tā mērķis nav apmuļķot klientu vai falsificēt kompānijas imidžu. Tā mērķis ir iesaistīt klientus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību.
Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši uzņēmums pārdod un kāda ir šīs produkcijas potenciālā mērķauditorija. Jāņem vērā, ka klients parasti nepērk produktu, bet gan no tā izrietošos ieguvumus un emocijas. Līdz ar to mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka uzņēmuma piedāvātais produkts var kādu no tām apmierināt.
Prakses mērķis: sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību komerczinību jomā.
Prakses uzdevumi:
1.Noskaidrot, izprast un raksturot uzņēmuma darbības virzienus.
2.Veikt uzņēmuma mārketinga kompleksa izpēti.
3.Analizēt mārketinga vidi.
4.Novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem, noteikt šī uzņēmuma klientu servisa priekšrocības un trūkumus, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa pilnveidošanai.
5.Veikt aptauju, lai noskaidrotu kā klienti ir apmierināti ar uzņēmuma darbību un, vadoties pēc aptaujas rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus jaunu klientu piesaistīšanas programmai.
6.Uz mācību periodā iegūto zināšanu pamata analizēt organizācijas aptvertos tirgus segmentus, noteikt kāds tirgus segments vēl nav aizpildīts, izvērtēt iespējas un lietderību darbības paplašināšanai.
7.Novērtēt konkurentu darbību un konkurentu cenas.
8.Sagatavot prakses atskaiti par veiktajiem prakses uzdevumiem.
Pētāmais objekts: Akciju sabiedrība (turpmāk darbā A/S) „Drogas”.
Pētījuma priekšmets: A/S „Drogas” mārketinga sistēma.
Pētījuma metodes: Empīriskā, teorētiskā, anketēšana.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register