-
AS "Hansabanka" prakses atskaite
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 5 | |
1. | Vispārīga informācija par uzņēmumu | 6 |
1.1. | Bankas darbības pamatprincipi | 6 |
1.2. | A/s “Hansabanka” loma Latvijas banku sektorā | 7 |
1.3. | A/s “Hansabanka” darbība 2002.gadā | 9 |
1.4. | Uzņēmējdarbības vide, kurā darbojas a/s “Hansabanka” | 11 |
1.5. | A/s “Hansabanka” darbību raksturojošie rādītāji | 12 |
2. | A/s “Hansabanka” vadība | 15 |
2.1. | Bankas darbības mērķi un organizācijas struktūra | 15 |
2.2. | Lēmumu pieņemšana un izpilde a/s “Hansabanka” | 15 |
2.3. | A/s “Hansabanka” stratēģiskā vadīšana | 16 |
2.4. | A/s “Hansabanka” realizētie projekti | 18 |
2.5. | A/s “Hansabanka” realizētie sponsorēšanas projekti | 20 |
2.5.1. | Izglītība | 20 |
2.5.2. | Sports un veselīgs dzīvesveids | 21 |
2.5.3. | Sociāli nozīmīgie projekti | 21 |
2.6. | A/s “Hansabanka” organizatoriskā struktūra | 21 |
3. | Personāla vadība uzņēmumā | 23 |
3.1. | A/s “Hansabanka”strādājošo demogrāfiskais raksturojums | 23 |
3.2. | Personāla plānošana un atlase | 23 |
3.3. | Personāla motivācijas politika a/s “Hansabanka” | 24 |
3.4. | Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas a/s “Hansabanka” | 24 |
3.5. | Darba samaksas principi a/s “Hansabanka” | 25 |
4. | Mārketinga politika uzņēmumā | 26 |
4.1. | A/s “Hansabanka” mārketinga nodaļas sastāvs un funkcijas | 26 |
4.2. | Mārketinga vide a/s “Hansabanka” | 28 |
4.3. | A/s “Hansabanka” pakalpojumi | 30 |
4.4. | A/s “Hansabanka” klientu segmentācija | 31 |
4.5. | A/s “Hansabanka” pakalpojumu dzīves cikls | 32 |
4.6. | A/s “Hansabanka”produktu izstrādāšana un ieviešana tirgū | 33 |
4.7. | Tirgus izpēte | 38 |
4.8. | Cenu politika a/s “Hansabanka” | 38 |
4.9. | Darbības, projekti sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā | 38 |
5. | Vide, kurā darbojas a/s “Hansabanka” | 40 |
5.1. | Bankas darbības prognozes, Latvijai iestājoties ES | 40 |
5.2. | Monetārās politikas ietekme uz bankas darbību | 40 |
6. | Uzņēmuma vadība un kontrole | 47 |
6.1. | Iekšējās kontroles sistēma a/s “Hansabanka” | 47 |
6.2. | Kvalitātes novērtēšana un tās ietekme uz a/s “Hansabanka” darbības rezultātiem | 48 |
7. | Darba drošība un aizsardzība a/s “Hansabanka” | 50 |
7.1. | Darba vides riska faktori a/s “Hansabanka” | 50 |
7.2. | Darba drošības un aizsardzības organizācija bankā | 50 |
7.3. | Vispārējās drošības un aizsardzības prasības | 53 |
7.4. | Drošības un veselības prasības darba aprīkojuma lietošanā | 53 |
8. | A/s “Hansabanka” darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti | 56 |
8.1. | Iekšējie finansēšanas avoti | 56 |
8.2. | Ārējie finansēšanas avoti | 56 |
8.3. | A/s “Hansabanka” darbības ar vērtspapīriem | 57 |
Secinājumi | 63 | |
Pielikums | 66 |
Banku darbības pamatprincipi
Banka ir kredītiestāde, kas izveidota kā akciju sabiedrība un veic banku operācijas (darījumus) saskaņā ar Latvijas Bankas izsniegto licenci.
Bankai ir tiesības dibināt uzņēmumus, filiāles (nodaļas), norēķinu grupas, piedalīties citās sabiedrībās, atvērt pārstāvniecības ārvalstīs saskaņā ar statūtiem un Latvijas Republikas likumdošanas aktiem, saņemot Latvijas Bankas un Finansu un kapitāla tirgus komisijas atļaujas.
Banka ir juridiska persona ar savu zīmogu, nosaukumu un firmas zīmi.
2002.gada 31.decembrī Latvijā darbojās 23 licenzētas komercbankas, ieskaitot vienu valsts banku un vienu ārvalstu bankas filiāli. Vairākas ārvalstu bankas – trīs Skandināvu un divas Vācijas bankas tiešā vai netiešā ceļā kļuvušas par stratēģiskiem investoriem Latvijas komercbankās.
Latvijas kredītiestāžu darbību regulē Finansu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) saskaņā ar “Kredītiestāžu likumu” un citu attiecīgo likumdošanu. Sākot ar 2000.gada 1.janvāri, noteiktais banku kapitāla minimums ir EUR 5 miljoni, kas ir nepieciešams, lai saglabātu bankas licenci. Papildus noteiktajam pamatkapitāla minimumam FKTK ir noteikusi piesardzīgus rādītājus, kuri bankām konsekventi jāievēro, lai saņemtu licenci bez darbības ierobežojumiem.
Bankas pienākums ir godprātīgi pildīt līgumsaistības un mutiskus solījumus, kā arī godīgi informēt sabiedrību par savu attīstību un jānodrošina, lai informācija par bankas pakalpojumiem būtu patiesīga un publiski pieejama.…
Finansu sistēmai ir svarīga loma valsts ekonomikā kopumā. Banku sektors atšķiras no pārējiem tās elementiem ar to, ka tas ir nepieciešams visās valsts ekonomikas sfērās, lai nodrošinātu to izaugsmi. Banka ir viens no makroekonomiskā tautsaimniecības modeļa dalībniekiem, kas pamatā nodrošina naudas plūsmu starp naudas līdzekļus uzkrājošajām mājsaimniecībām un ražotāju, kuram ir nepieciešamas investīcijas. Ja finansu sistēma darbojas efektīvi, tas atstāj pozitīvu iespaidu uz visu uzņēmējdarbību un valsts ekonomiku. Prakses mērķis ir izpētīt un analizēt A/S “Hansabanka”, vietu un lomu Latvijas ekonomikā, tās attīstību iepriekšējos gados un attīstības tendences nākotnē. Lai šo mērķi īstenotu, tiek veikti pētījumi šādos jautājumos: § Bankas vēsture, attīstība un loma Latvijas ekonomikā; § Bankas vadības struktūra un personāla vadība; § Mārketinga politika uzņēmumā; § Vide, kurā darbojas banka; § Bankas vadības un kontroles sistēma; § Darba drošība un aizsardzība bankā; § Bankas darbības rādītāji, finansēšanas politika un avoti. Informācija par šiem jautākumiem tika iegūta aptaujājot bankas darbiniekus, 2002.gada bankas darbības pārskatā, bankas mājas lapā un citos bankas nepublicētajos materiālos.
- AS "Hansabanka" prakses atskaite
-
SIA "Daldehog Latvia"
Practice Reports10 Construction and construction works, Business
- SIA "IT Enterprise" nodibināšana līdz 2010.gada 1.aprīlim, iekļaujoties 12000 Ls budžetā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite SIA "Čartera Aģentūra"
Practice Reports for university29
-
Prakses atskaite audita uzņēmumā SIA "KPMG Baltics"
Practice Reports for university31
-
Prakses atskaite A/S "Liepājas Metalurgs"
Practice Reports for university12
-
Prakses atskaite
Practice Reports for university19
-
Prakses pārskats AS "GE Money Bank"
Practice Reports for university37