Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:616442
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Vispārīga informācija par uzņēmumu    6
1.1.  Bankas darbības pamatprincipi    6
1.2.  A/s “Hansabanka” loma Latvijas banku sektorā    7
1.3.  A/s “Hansabanka” darbība 2002.gadā    9
1.4.  Uzņēmējdarbības vide, kurā darbojas a/s “Hansabanka”    11
1.5.  A/s “Hansabanka” darbību raksturojošie rādītāji    12
2.  A/s “Hansabanka” vadība    15
2.1.  Bankas darbības mērķi un organizācijas struktūra    15
2.2.  Lēmumu pieņemšana un izpilde a/s “Hansabanka”    15
2.3.  A/s “Hansabanka” stratēģiskā vadīšana    16
2.4.  A/s “Hansabanka” realizētie projekti    18
2.5.  A/s “Hansabanka” realizētie sponsorēšanas projekti    20
2.5.1.  Izglītība    20
2.5.2.  Sports un veselīgs dzīvesveids    21
2.5.3.  Sociāli nozīmīgie projekti    21
2.6.  A/s “Hansabanka” organizatoriskā struktūra    21
3.  Personāla vadība uzņēmumā    23
3.1.  A/s “Hansabanka”strādājošo demogrāfiskais raksturojums    23
3.2.  Personāla plānošana un atlase    23
3.3.  Personāla motivācijas politika a/s “Hansabanka”    24
3.4.  Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas a/s “Hansabanka”    24
3.5.  Darba samaksas principi a/s “Hansabanka”    25
4.  Mārketinga politika uzņēmumā    26
4.1.  A/s “Hansabanka” mārketinga nodaļas sastāvs un funkcijas    26
4.2.  Mārketinga vide a/s “Hansabanka”    28
4.3.  A/s “Hansabanka” pakalpojumi    30
4.4.  A/s “Hansabanka” klientu segmentācija    31
4.5.  A/s “Hansabanka” pakalpojumu dzīves cikls    32
4.6.  A/s “Hansabanka”produktu izstrādāšana un ieviešana tirgū    33
4.7.  Tirgus izpēte    38
4.8.  Cenu politika a/s “Hansabanka”    38
4.9.  Darbības, projekti sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā    38
5.  Vide, kurā darbojas a/s “Hansabanka”    40
5.1.  Bankas darbības prognozes, Latvijai iestājoties ES    40
5.2.  Monetārās politikas ietekme uz bankas darbību    40
6.  Uzņēmuma vadība un kontrole    47
6.1.  Iekšējās kontroles sistēma a/s “Hansabanka”    47
6.2.  Kvalitātes novērtēšana un tās ietekme uz a/s “Hansabanka” darbības rezultātiem    48
7.  Darba drošība un aizsardzība a/s “Hansabanka”    50
7.1.  Darba vides riska faktori a/s “Hansabanka”    50
7.2.  Darba drošības un aizsardzības organizācija bankā    50
7.3.  Vispārējās drošības un aizsardzības prasības    53
7.4.  Drošības un veselības prasības darba aprīkojuma lietošanā    53
8.  A/s “Hansabanka” darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti    56
8.1.  Iekšējie finansēšanas avoti    56
8.2.  Ārējie finansēšanas avoti    56
8.3.  A/s “Hansabanka” darbības ar vērtspapīriem    57
  Secinājumi    63
  Pielikums    66
Extract

Banku darbības pamatprincipi

Banka ir kredītiestāde, kas izveidota kā akciju sabiedrība un veic banku operācijas (darījumus) saskaņā ar Latvijas Bankas izsniegto licenci.
Bankai ir tiesības dibināt uzņēmumus, filiāles (nodaļas), norēķinu grupas, piedalīties citās sabiedrībās, atvērt pārstāvniecības ārvalstīs saskaņā ar statūtiem un Latvijas Republikas likumdošanas aktiem, saņemot Latvijas Bankas un Finansu un kapitāla tirgus komisijas atļaujas.
Banka ir juridiska persona ar savu zīmogu, nosaukumu un firmas zīmi.
2002.gada 31.decembrī Latvijā darbojās 23 licenzētas komercbankas, ieskaitot vienu valsts banku un vienu ārvalstu bankas filiāli. Vairākas ārvalstu bankas – trīs Skandināvu un divas Vācijas bankas tiešā vai netiešā ceļā kļuvušas par stratēģiskiem investoriem Latvijas komercbankās.
Latvijas kredītiestāžu darbību regulē Finansu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) saskaņā ar “Kredītiestāžu likumu” un citu attiecīgo likumdošanu. Sākot ar 2000.gada 1.janvāri, noteiktais banku kapitāla minimums ir EUR 5 miljoni, kas ir nepieciešams, lai saglabātu bankas licenci. Papildus noteiktajam pamatkapitāla minimumam FKTK ir noteikusi piesardzīgus rādītājus, kuri bankām konsekventi jāievēro, lai saņemtu licenci bez darbības ierobežojumiem.
Bankas pienākums ir godprātīgi pildīt līgumsaistības un mutiskus solījumus, kā arī godīgi informēt sabiedrību par savu attīstību un jānodrošina, lai informācija par bankas pakalpojumiem būtu patiesīga un publiski pieejama.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register