Practice Reports
Business and Law
Finance, Banking
AS "Latvijas Krājbanka" Aizkraukles klientu apkalpošanas ...-
AS "Latvijas Krājbanka" Aizkraukles klientu apkalpošanas centrs
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | A/s ”Latvijas Krājbanka” vispārīgs raksturojums | 4 |
2. | A/s „Latvijas Krājbanka” organizatoriskā forma, pārvaldes struktūra, piedāvātie pakalpojumi | 5 |
2.1. | A/s „Latvijas Krājbanka” organizatoriskā forma | 5 |
2.2. | A/s „Latvijas Krājbanka” pārvaldes struktūra | 6 |
2.3. | A/s „Latvijas Krājbanka” piedāvātie pakalpojumi | 7 |
3. | Uzņēmējdarbības rezultātu analīze | 9 |
3.1. | Gada pārskata saturs, tā analīze | 9 |
3.1.1. | Gada pārskata sastāvdaļas un to saturs | 10 |
3.2. | Bilance | 11 |
3.3. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 12 |
3.4. | Pašu kapitāla pārskats | 12 |
3.5. | Naudas plūsmas pārskat | 12 |
3.6. | Pielikumi | 12 |
4. | Praktikanta veiktā darba apraksts A/s „Latvijas Krājbanka” | 14 |
Secinājumi un priekšlikumi | 15 | |
Pielikumi | 16 |
Ievads
Saskaņā ar Latvijas Lauksaimniecības universitātes Ekonomikas fakultātes studiju apakšprogrammā Uzņēmējdarbība un vadīšana ražošanas prakses programmas laikā no 2.janvāra 2007.gada līdz 24. februārim 2007.gada praksi veicu A/s ”Latvijas Krājbanka” Aizkraukles klientu apkalpošanas centrā.
Prakses darba mērķis: ir uzņēmējdarbības procesa apguve, kā arī veidot un attīstīt prasmes tās pielietot.
Lai sasniegtu šo mērķi, prakses atskaites autors ir izvirzījis uzdevumus:
veikt A/s ”Latvijas Krājbanka” raksturojumu;
aplūkot uzņēmējdarbību reglamentējošos dokumentus;
izpētīt vadīšanas struktūru;
veikt Krājbankas saimnieciskās darbības analīzi;
izstrādāt priekšlikumus bankas darbības efektivitātes kāpināšanai un vadības pilnveidošanai.
Prakses atskaites rakstīšanai izmantota ekonomiskā literatūra, Latvijas komercbanku asociācijas un Finansu un kapitāla tirgus komisijas publicētie statistikas dati, A/s “Latvijas Krājbanka” nepublicētie materiāli, kā arī teorētiskie pētījumi un publikācijas par Krājbanku presē un Internetā.
1. A/s ”Latvijas Krājbanka” vispārīgs raksturojums
A/s ”Latvijas Krājbanka” var pamatoti sevi dēvēt par vecāko komercbanku Latvijā. Tās darbība aizsākusies jau 1924.gadā. 2004.gadā Krājbanka atzīmēja savu 80 gadu jubileju. Bankas misija: A/s ”Latvijas Krājbanka” ir universālā tīkla komercbanka, kura sniedz kvalitatīvus, uz modernām tehnoloģijām balstītus pakalpojumus uzņēmumiem un privātpersonām Latvijā un NVS valstu tirgos par cenām, kas adekvātas klientiem pievienotajai vērtībai un riskam.
Bankas akcionāri un vadība apzinās, ka augstas konkurences apstākļos Latvijas finansu tirgū arvien nozīmīgāks faktors jaunu klientu piesaistē un jau esošo saglabāšanā būs cilvēku resursu kvalifikācija. Izlīdzinoties banku piedāvāto produktu tarifiem un pakalpojumu iespējām, tieši klientus apkalpojošais personāls būs tas, kurš noteiks klientu apmierinātību ar banku un tās sniegtajiem pakalpojumiem. Starp Krājbankas klientu apkalpošanas standarta pamatvērtībām ir atziņa, ka primārā vērtība ir klients. Viņš ir pati ievērojamāka persona bankā, un Krājbanka darīs visu, lai klients vienmēr būtu apmierināts ar Krājbankas sniegto pakalpojumu kvalitāti un darbinieku kompetenci. Tāpēc klientu apkalpošanas standartu paaugstināšana ir viens no svarīgākajiem uzdevumiem, ar kura īstenošanu banka nodarbojas ļoti aktīvi. Par to, liecina 2003.gada vidū saņemtais kvalitātes vadības sertifikāts ISO 9001:2000. Krājbanka ir pirmā Latvijas komercbanka, kas ir saņēmusi šādu starptautisku apliecinājumu bankas darba kvalitātei.
Turpinot tradīcijas, Latvijas Krājbanka ir līdere banku pakalpojumu sniegšanu privātpersonām Latvijā. Bankai ir viens no plašākajiem filiāļu un klientu apkalpošanas centru tīkliem valstī, kas ļauj ērti un ātri apkalpot klientus visās Latvijas pilsētās un novados. Krājbankā tiek apkalpoti vairāk nekā 91 % visu privatizācijas sertifikātu kontu Latvijā. Banka ir aktivizējusi privātpersonu un korporatīvo klientu kreditēšanu. Krājbankas darbība ir vērsta arī uz korporatīvo klientu piesaistīšanu, piedāvājot viņiem šodienas un nākotnes prasībām atbilstošus bankas pakalpojumus.
Bankas akciju kapitāla struktūra.
Bankas dibināšanas pamatkapitāls ir 160 000 lati.
2005. gada 31.septembrī reģistrētais pamatkapitāls bija 9,106 tūkst.latu. 2006.gada 30.septembrī Krājbankas apmaksātais pamatkapitāls bija 9,106 tūkstoši latu.
Pamatkapitāls ir sadalīts 9 106 412 akcijās (deviņi miljoni simts seši tūkstoši četri simti divpadsmit). Akcijas ir parastās – ar balsstiesībām un bez balsstiesībām. Visām akcijām ir vienāda nominālvērtībā LVL 1.00 viena akcija. Atkarībā no kategorijas akcijas ir iedalītas šādi:
- 9 085 412 akcijas ir ar balsstiesībām
- 21 000 parastās akcijas bez balsstiesībām – Valdes rezerves akcijas.
…
Ievads 3 1. A/s ”Latvijas Krājbanka” vispārīgs raksturojums 4 2. A/s „Latvijas Krājbanka” organizatoriskā forma, pārvaldes struktūra, piedāvātie pakalpojumi 5 2.1. A/s „Latvijas Krājbanka” organizatoriskā forma 5 2.2 A/s „Latvijas Krājbanka” pārvaldes struktūra 6 2.3. A/s „Latvijas Krājbanka” piedāvātie pakalpojumi 7 3.Uzņēmējdarbības rezultātu analīze 9 3.1. Gada pārskata saturs, tā analīze. 9 3.1.1. Gada pārskata sastāvdaļas un to saturs 10 3.2. Bilance 11 3.3 Peļņas un zaudējumu aprēķins 12 3.4. Pašu kapitāla pārskats 12 3.5. Naudas plūsmas pārskat 12 3.6. Pielikumi 12 4. Praktikanta veiktā darba apraksts A/s „Latvijas Krājbanka” 14 Secinājumi un priekšlikumi. 15 Pielikumi 16
- A/S "Latvijas Krājbanka"
- A/S “Latvijas Krājbanka”
- AS "Latvijas Krājbanka" Aizkraukles klientu apkalpošanas centrs
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!AS "Latvijas Krājbanka"
Practice Reports for university48
-
Prakse AS "Hansabanka"
Practice Reports for university22
-
Prakses atskaite AS "Hansabanka"
Practice Reports for university64
-
AS "Latvijas Unibanka" Liepājas filiāle
Practice Reports for university73
Evaluated! -
Profesionālās prakses pārskats AS "Hansabanka"
Practice Reports for university78
Evaluated!