-
A/s "Swedbank"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | AS Swedbank apraksts | 4 |
2. | AS Swedbank struktūras un Telefonbankas struktūra, funkciju sadale | 6 |
3. | AS Swedbank Sabiedrisko attiecību nodaļas organizatoriskā struktūra, funkciju sadale | 7 |
4. | AS Swedbank Telefonbankas Dokumentu plūsma | 10 |
5. | Sabiedrisko attiecību pasākuma rīkošana | 11 |
Secinājumi | 13 | |
Priekšlikumi | 14 |
Secinājumi
1. AS Swedbank ir finanšu institūcija, kura sniedz klientiem visdažādākos pakalpojumus un produktus, tie ir klientu apkalpošana, uzņēmumu apkalpošana, aktīvu pārvaldīšana, finanšu tirgi un līzings, pēdējo pārvalda sabiedrība ar ierobežoto atbildību „Hansa Līzings”. Otrs svarīgākais notikums bija veiksmīgi īstenots 1998. gadā, apvienojoties Hansabank-Latvija un Latvijas Zemes bankai, kas Hansabankai deva iespēju kļūt par universālu banku ar plašu pakalpojumu klāstu un filiāļu tīklu visā Latvijā.
2. AS Swedbank viens no svarīgiem aspektiem ir apmierināts klients, tāpēc uzņēmuma darbība vērsta uz klientu apkalpošanas uzlabošanu;
3. Savukārt funkciju sadale uzņēmumā ir visiem vadītājiem līdzīga. Var secināt , ka šim uzņēmumam, ļoti svarīga ir klientu piesaiste, kas arī ir katras organizācijas galvenais ienākumu avots
4. Telefonbankas daļas mērķis ir sniegt attālinātus pakalpojumus, t.i. ikdienā apkalpo privātās un juridiskās personas, kā arī kolēģus no citām AS Swedbank struktūrvienībām sniedz konsultācijas bankas esošajiem un potenciālajiem klientiem par bankas produktiem un pakalpojumiem; izpilda klienta dotos rīkojumus telefoniski veikt dažādas bankas operācijas; piedalās tiešās pārdošanas kampaņās pa telefonu.
5. AS Swedbank jau trešo gadu pēc kārtas atzīta par reputācijas līderi Latvijā, kā arī par labāko darba devēju;
6. Darbinieki uzņēmumā jūtas stabili, aizsargāti, motivēti, kas , iespējams, arī ir viens no katra uzņēmuma veiksmes „atslēgām”;
7. Prakses darba autore veica „Plostu brauciena” plānošanu un rīkošanu, kā arī ieviesa izmaiņas darbinieku dzimšanas dienu atzīmēšanas pasākuma norisēm, kas beigās tika mainītas, dzimšanas dienas turpmāk tiks svinētas vienu reizi divos mēnešos, piektdienu vakaros, darba dienas beigās.
…
Autore praksi (laika posmā no 2008.gada 28.aprīlim līdz 2008.gada 23.maijam) izvēlējās aizvadīt AS „Swedbank” telefonbankas daļā. Prakses laiks tika nostrādāts Telefonbankā, kas sniedz attālināto norēķinu veikšanu un informācijas saņemšanu, izmantojot tālruni. Klients, neapmeklējot Banku, pa tālruni sazinās ar Telefonbankas pakalpojumu speciālistu un saņem nepieciešamo informāciju vai arī dod rīkojumu veikt dažādas bankas operācijas. Tika gūtas arī praktiskās iemaņas pasākumu plānošanā, organizēšanā un vadīšanā, kas deva iespēju nostiprināt iegūto teorētisko zināšanu bāzi. Prakses mērķis - dot iespēju studentiem nostiprināt teorētiskās zināšanas, iegūt studiju programmai atbilstošu kompetenci un apgūt praktiskas iemaņas sabiedrisko attiecību menedžera darbā, kā arī savākt materiālus studiju darbam. Prakses uzdevumi 1. Jāiepazīstas un jānovērtē prakses vietas organizatoriskā struktūra un funkciju sadale. 2. Jāiepazīstas ar sabiedrisko attiecību darba organizāciju, struktūru, amata aprakstiem, darba un dokumentu plūsmu prakses vietā. 3. Jāsagatavo darba plūsmas un dokumentu plūsmas apraksts prakses vietā. 4. Jāizstrādā un jārealizē konkrēts sabiedrisko attiecību pasākums vai notikums. 5. Jāizvērtē konkrētais sabiedrisko attiecību pasākums vai notikums. 6. Uz veiktā praktiskā darba un vērtējuma pamata izstrādāt savus secinājumus un priekšlikumus par sabiedrisko attiecību darba organizāciju prakses vietā. 7. Veikt uzņēmuma darbinieku anketēšanu un anketas rezultātu sagatavošanu apstrādei. Telefonbanka ir attālināto norēķinu veikšanas un informācijas saņemšanas veids, izmantojot tālruni. Klients, neapmeklējot Banku, pa tālruni sazinās ar Telefonbankas pakalpojumu speciālistu un saņem nepieciešamo informāciju vai arī dod rīkojumu veikt dažādas bankas operācijas.
- A/s "Swedbank"
- Maģistrantūras prakses pārskats AS “Parex banka”
- Prakses atskaite AS "NORD/LB Latvija"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Maģistrantūras prakses pārskats AS “Parex banka”
Practice Reports for university26
-
AS "Hansabanka" prakses atskaite
Practice Reports for university74
-
A/S "Hansabanka"
Practice Reports for university62
Evaluated! -
A/s "Parex banka"
Practice Reports for university57
Evaluated! -
Prakse a/s "Hansabanka"
Practice Reports for university39
Evaluated!