Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:475445
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  AS Swedbank apraksts    4
2.  AS Swedbank struktūras un Telefonbankas struktūra, funkciju sadale    6
3.  AS Swedbank Sabiedrisko attiecību nodaļas organizatoriskā struktūra, funkciju sadale    7
4.  AS Swedbank Telefonbankas Dokumentu plūsma    10
5.  Sabiedrisko attiecību pasākuma rīkošana    11
  Secinājumi    13
  Priekšlikumi    14
Extract

Secinājumi
1. AS Swedbank ir finanšu institūcija, kura sniedz klientiem visdažādākos pakalpojumus un produktus, tie ir klientu apkalpošana, uzņēmumu apkalpošana, aktīvu pārvaldīšana, finanšu tirgi un līzings, pēdējo pārvalda sabiedrība ar ierobežoto atbildību „Hansa Līzings”. Otrs svarīgākais notikums bija veiksmīgi īstenots 1998. gadā, apvienojoties Hansabank-Latvija un Latvijas Zemes bankai, kas Hansabankai deva iespēju kļūt par universālu banku ar plašu pakalpojumu klāstu un filiāļu tīklu visā Latvijā.
2. AS Swedbank viens no svarīgiem aspektiem ir apmierināts klients, tāpēc uzņēmuma darbība vērsta uz klientu apkalpošanas uzlabošanu;
3. Savukārt funkciju sadale uzņēmumā ir visiem vadītājiem līdzīga. Var secināt , ka šim uzņēmumam, ļoti svarīga ir klientu piesaiste, kas arī ir katras organizācijas galvenais ienākumu avots
4. Telefonbankas daļas mērķis ir sniegt attālinātus pakalpojumus, t.i. ikdienā apkalpo privātās un juridiskās personas, kā arī kolēģus no citām AS Swedbank struktūrvienībām sniedz konsultācijas bankas esošajiem un potenciālajiem klientiem par bankas produktiem un pakalpojumiem; izpilda klienta dotos rīkojumus telefoniski veikt dažādas bankas operācijas; piedalās tiešās pārdošanas kampaņās pa telefonu.
5. AS Swedbank jau trešo gadu pēc kārtas atzīta par reputācijas līderi Latvijā, kā arī par labāko darba devēju;
6. Darbinieki uzņēmumā jūtas stabili, aizsargāti, motivēti, kas , iespējams, arī ir viens no katra uzņēmuma veiksmes „atslēgām”;
7. Prakses darba autore veica „Plostu brauciena” plānošanu un rīkošanu, kā arī ieviesa izmaiņas darbinieku dzimšanas dienu atzīmēšanas pasākuma norisēm, kas beigās tika mainītas, dzimšanas dienas turpmāk tiks svinētas vienu reizi divos mēnešos, piektdienu vakaros, darba dienas beigās.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register