Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:129782
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  SIA “Kāzu Aģentūra” saimnieciskās darbības novērtējums un ieteikumi    4
  Bilance    6
  Peļņas un zaudējuma aprēķins    8
  SIA “Kāzu Aģentūra” mārketinga analīze    9
  Mārketinga audita izziņa    12
  Priekšlikumi darbības uzlabošanai    14
Extract

Izpētot SIA “Kāzu aģentūra” darbību un šāda tipa pakalpojumu tirgu var secināt, ka uzņēmuma mārketinga mērķi šim gadam ir sasniedzami. Mārketinga stratēģija var tikt izvirzīta ne tikai uz mērķa tirgus sasniegšanu un vajadzību apmierināšanu tirgū, bet arī pret konkurentiem, tomēr pagaidām uzņēmumam nav nepieciešamības izmantot šādu mārketinga stratēģiju. Uzņēmums koncentrējas uz tirgus iekarošanas stratēģiju, jo nepieciešami klienti, kas palielinātu uzņēmuma peļņu.
Internets tiek plaši izmantots, lai nonāktu saskarsmē ar klientu. Uzņēmuma mājas lapa ir pilnībā pārveidota no tās sākuma varianta un tam ir manāms efekts mērķa klientu plūsmas pieaugumā. Uzņēmuma mājas lapa tiek pastāvīgi atjaunota, ar pēdējām kāzu fotogrāfijām. Atšķirībā no konkurentiem, kam pēdējās kāzu fotogrāfijas ir no 2004. gada.
Efektīvākai komunikācijai ar jau esošajiem klientiem ir izveidots un pastāvīgi tiek uzlabots serveris, kur klients var apskatīt ārkārtīgi daudz fotogrāfiju sadalītu par viņam interesējošām tēmām.
Kā informācijas avots tiek izmantoti arī ārzemju saiti, lai iegūtu jaunas idejas un uzzinātu par kāzu novitātēm pasaulē.

Priekšlikumi darbības uzlabošanai
• Viena no uzņēmuma lielākajām problēmām ir tā ne atpazīstamība, tāpēc uzņēmumam būtu jāveicina sava publicitāte masu mēdijos, kā arī aktīvi jādarbojas mārketinga kampaņu realizēšanā.
• Uzlabojoties ekonomiskajai situācijai valstī pieaugs potenciālo klientu skaits, tāpēc ir uzņēmumam ir jāiegūst atpazīstamība, tas ar laiku sekmētu un palielinātu uzņēmuma peļņu.
• Pieaugot dzīves līmenim Latvijā, pieaugs klientu prasības pret uzņēmumam pakalpojumu, tāpēc lai plašāk aptvertu tirgu uzņēmumam būtu jācenšas piedāvāt plašāks pakalpojumu klāsts, piemēram, rīkot dažādas citas svinības.
• Esošos naudas līdzekļus, kas ir pārāk lieli, varētu ieguldīt kādā projektā, tādejādi nesot papildu peļņu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register