Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:671470
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.03.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Prakses laikā veicamie uzdevumi    5
1.1.  Skolotāja izvirzītie uzdevumi un to īstenošanas metodes, formas un līdzekļi bērna attīstības veicināšanai dažādās aktivitātēs    5
1.2.  Skolotāja un bērna, bērna un bērna saskarsmes un sadarbības saturs un formas    8
2.  Personīgā iesaiste un aktivitāšu vadīšana prakses uzdevumu īstenošanā    11
3.  Pedagoģiskās darbības pašvērtējums par praksi kopumā    25
  Izmantotās literatūras avotu saraksts    27
  PIELIKUMI    28
Extract

Datums : 27.05.2016
Temats : Kusties vesels!
Vadītā aktivitāte : sporta svētki PII
Mērķis: sporta tradīciju popularizēšana PII un fizisko aktivitāšu attīstīšana, piedaloties dažādās sportiskās aktivitātēs.
Uzdevumi :
attīstīt bērnu sociālās prasmes, darbojoties kā viena komanda;
stimulēt uzmanību, veicot dažādas disciplīnas;
radīt pozitīvu emocionālo gaisotni, jūtot līdzi viens otram;
nostiprināt saskarsmes prasmes.
Nepieciešamie materiāli: sporta tērps, ērti sporta apavi.
Skolotāja darbība
Šodien visā PII paredzēti sporta svētki, katra grupiņa piedalās.
Skolotāja sagaida bērnus un aiznes uz rotaļu laukumu bērnu atnestos balonus, kas tiek piestiprināti, tajā laikā ar bērniem paliek skolotāja palīgs.
Pēc brokastīm skolotāja izsauc bērnus pa pāriem, lai dotos uz kopīgo svinīgo sporta svētku atklāšanu.
Skolotāja pamana, ka bērni ir satraukti un piedāvā iesildīties, kamēr svētki nav sākušies.Skolotāja rāda bērniem dažādas pamatkustības.
Skolotāja kopā ar bērniem noklausās sporta skolotājas uzrunu, kura novēl visiem veiksmi.
Katrā bērnu laukumā ir izveidota konkrēta disciplīna, uzdevumi, kuri jāpaveic.
Skolotāja operatīvi sadala bērnus pa komandām un pati nodemonstrē, kas ir jādara konkrētajā laukumā.
Skolotāja uzmundrina bērnus, slavē un jūt līdzi, kā arī pati piedalās uzdevumu izpildē, ja kādā komandā nepietiek cilvēku.
Skolotāja norīko bērnus pie nākamās stafetes, tā tas turpinās, kamēr visi uzdevumi ir izpildīti.
Skolotāja aicina bērnus pulcēties, lai uzklausītu vadītājas uzrunu un saņemtu apbalvojumus. Visi bērni vēlas turēt rokās diplomu, tapēc skolotāja paņem diplomu pie sevis un pastāsta bērniem, ka tas būs pie sienas un dāvināts visiem.
Skolotāja fotogrāfēja bērnu aktivitātes.


Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1365637
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register