Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,63 (14%)
Discounted price*:
3,86
Purchase
Add to Wish List
ID number:720179
Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2014.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  DZINĒJU SALĪDZINĀJUMS    3
1.1.  Klasifikācija un īss darbības apraksts    3
1.2.  Otto dzinēja plusi un mīnusi    4
1.3.  Dīzeļdzinēja plusi un mīnusi    5
1.4.  Vanķeļa rotormotora plusi un mīnusi    7
2.  SAJŪGS    7
2.1.  Sajūga uzdevumi    7
2.2.  Prasības sajūga sistēmai    7
2.3.  Sajūga iedalījums    7
2.1.  SAJŪGA DARBĪBAS PRINCIPS    9
2.4.  Berzes sajūga darbības princips    9
2.2.  SAJŪGA TEHNISKĀ STĀVOKĻA NOTEIKŠANA    10
2.3.  SAJŪGA DARBĪBAS PRICIPI    12
2.4.  Sajūga defekti    14
2.5.  Sajūga defektu pazīmes un novēršana    16
3.  ĀTRUMKĀRBAS    18
3.1.  Mehāniskās ātrumkārbas plusi un mīnusi    18
3.2.  Automātiskās ātrumkārbas plusi un mīnusi    18
4.  DZENOŠIE TILTI    19
4.1.  Priekšējā dzenošā tilta plusi un mīnusi    19
4.2.  Aizmugurējā dzenošā tilta plusi un mīnusi    20
5.  SIA „ANDREA AUTOCENTRS”    21
5.1.  Darba iekārtas    21
5.2.  Darba organizācija    21
5.3.  Veicamie darbi    21
5.4.  Servisa trūkumi    22
6.  SIA „AUTO REMONTS”    22
7.  SIA,, AUTO FANS”    23
8.  SIA „ANRU MOTORS”    24
Extract

Ja sajūga izslīde notiek piespiedēj atsperu atslābšanas dēļ, tad tās jānomaina. Sajūga izslīde var rasties tāpēc, ka ir uzbriedušas galvenā un darba cilindru manšetes, piesērējis galvenā cilindra kompensācijas urbums vai arī tas nosegts ar manšetes malu. Galvenā un darba cilindra manšetu uzbriešana visticamāk rodas tādēļ, ka lietots sliktas kvalitātes vai neatbilstoša sastāva bremžu šķidrums, vai tādēļ, šķidrumā iekļuvis benzīns, petroleja vai minerāleļļa. Šo defektu novērš, izmazgājot visu hidropievada sistēmu ar spirtu vai svaigu bremžu šķidrumu, nomainot bojātās gumijas detaļas, iztīrot kompensācijas urbumu ar mīkstu stiepli un iepildot sistēmā atbilstoša sastāva un kvalitātes šķidrumu.
Sajūga defektu otra izplatītākā galvenā pazīme ir tā nepilnīga izslēgšanās. Sajūga izslēgšanās pilnīgu var pārbaudīt šādi. Kad motora kloķvārpstas griešanās ātrums ir mazs, jāizspiež sajūga pedālis līdz galam, ja pirmais pārnesums ieslēdzas bez trokšņa, tad sajūgs izslēdzas pilnīgi. Ja, ieslēdzot pirmo pārnesumu. Dzirdams stiprs zobratu troksnis un pārnesums neieslēdzas vai ieslēdzas ar grūtībām, tad sajūgs izslēdzas nepilnīgi. Tādā gadījumā jānoregulē sajūga izslēdzēj dakšas ārējā gala normāls brīvgājiens un pedāļa pilns gājiens. Ja sajūga izslēdzēj dakšas ārējā gala brīvgājiens un pedāļa pilns gājiens ir normāls, tad iespējams, ka hidropievada sistēmā iekļuvis gaiss vai radusies darba šķidruma sūce. Tādā gadījumā nepieciešams sistēmu atgaisot, pieliet šķidrumu sajūga galvenā tvertnītē un, kad pedālis nospiests līdz galam, pārbaudīt cauruļvada, tā savienojumu un darba cilindra hermētiskumu.
Ja iepriekšminēto defektu nav, tad iespējamie cēloņi var būt sajūga izslēdzēj gultņa nevienlaicīga iedarbība uz sviriņām, dzenamā diska sašķiebe vai rumbas sprūšana pārnesumkārbas primārās vārpstas ķīļrievās. Šo defektu novēršanai nepieciešams sajūgu noņemt no spararata un noregulēt atvilcēj sviriņu galu savstarpējo stāvokli, iztaisnot vai nomainīt dzenamo disku, kā arī noņemt pārnesumkārbas primārās vārpstas ķīļrievām uzgrati. Ja ķīļrievas ir ievērojami izdilušas vai deformējušās, tad jānomaina arī pārnesumkārbas primārā vārpsta.
Sajūga defektu trešā raksturīgā pazīme ir tā nelaidena ieslēgšanās. Par šo defektu liecina rāvieni un triecieni automobiļa transmisijā, uzsākot braukšanu, lai gan sajūga pedālis tiek atlaists laideni.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Autoservisi Jelgavā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/720179

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register