Practice Reports
Technologies
Communications, Transport
Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati-
Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Administratīvā atbildība par Ceļu satiksmes negadījumu | 4 |
2. | Kriminālatbildība par Ceļu satiksmes noziegumu | 7 |
3. | Satiksmes kustības drošības uzlabošana | 11 |
3.1. | Regulējamu gājēju pāreju izveidošana | 11 |
3.2. | Redzamības pilnveidošana pie gājēju pārejām | 11 |
3.3. | Brauktuvju sašaurināšana pie gājēju pārejām | 11 |
3.4. | Gājēju barjeras | 12 |
3.5. | Dzīvojamo zonu noteikšana | 12 |
3.6. | Ātruma samazināšana pie mācību iestādēm | 12 |
3.7. | Ceļu infrastruktūras piemērošana cilvēkiem ar pārvietošanās traucējumiem | 13 |
3.8. | Veloceliņu izveide un attīstība | 13 |
3.9. | Brauktuves un ceļa zīmju redzamība | 13 |
3.10. | Satiksmes mezglu pārveidošana | 13 |
3.11. | Transporta līdzekļu vadītāju informēšanas pasākumi | 13 |
3.12. | Ātruma kontroles ierīces | 13 |
Nobeigums | 14 | |
Izmantotās litertūras saraksts | 15 |
Kā liecina statistika Latvijas ceļi patlaban nav drošākā vieta, kur atrasties: 2004. gadā uz Latvijas ceļiem bojā gāja 516 cilvēki. Mūsu valsts stabili ieņem vienu no pirmajām vietām satiksmes negadījumos bojāgājušo skaita ziņā uz simt tūkstoš iedzīvotājiem. Pēc automašīnu skaita uz simt tūkstoš iedzīvotājiem Latvija ieņem 38. vietu pasaulē, pēc autoavārijās ievainoto skaita - 17. vietu pasaulē, pēc bojāgājušo skaita - 5. vietu pasaulē (aiz Malāvijas, Indijas, Ēģiptes un Kenijas). Vairāk nekā 80% nāves gadījumu uz ceļiem reģistrēti jaunattīstības valstīs, un šim skaitlim ir tendence pieaugt. Pretējs process vērojams attīstītajās valstīs - pēdējos trīsdesmit gados nāves gadījumu skaits uz ceļiem samazinās.
Galvenie iemesli, kas visbiežāk izraisa smagas avārijas ar traģiskām sekām ir ātrums, alkohols (narkotikas), drošības jostu nelietošana, nepareiza braukšanas ātruma izvēle. Ko tas nozīmē? Vadītāja nespēju vai negribēšanu reāli izvērtēt situāciju uz ceļa un paša iespējas. Tas, ja atļautais braukšanas ātrums uz šosejas ir 90 km stundā, kas praktiski nozīmē to, ka braucam ar 100, nepavisam negarantē drošību tumsā, miglā, lietū, nogurumā, apdullumā, uz pārpildīta ceļa, apdzīvotās vietas (arī ar zilo, nevis balto krāsu „iezīmētās”). Lielākā daļa ceļu negadījumu notiek nekaunīgas Ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšanas dēļ. Var teikt, ka tie ir izdarīti apzināti. …
Darbā aprakstīts: Administratīvā atbildība par Ceļu satiksmes negadījumu. Kriminālatbildība par Ceļu satiksmes noziegumu. Satiksmes kustības drošības uzlabošana. Regulējamu gājēju pāreju izveidošana. Redzamības pilnveidošana pie gājēju pārejām. Brauktuvju sašaurināšana pie gājēju pārejām. Gājēju barjeras. Dzīvojamo zonu noteikšana. Ātruma samazināšana pie mācību iestādēm. Ceļu infrastruktūras piemērošana cilvēkiem ar pārvietošanās traucējumiem. Veloceliņu izveide un attīstība. Brauktuves un ceļa zīmju redzamība. Satiksmes mezglu pārveidošana. Transporta līdzekļu vadītāju informēšanas pasākumi. Ātruma kontroles ierīces. utt.
- Autovadīšana
- Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati
- Darījumi ar nekustamo īpašumu
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Autovadīšanas drošības tehniskie un tiesiskie pamati
Practice Reports for university25
-
Autovadīšanas drošības tehniskie un tiesiskie pamati
Practice Reports for university10
-
Prakse Rīgas rajona prokuratūrā
Practice Reports for university6
-
Vērošanas prakse Valsts probācijas dienestā
Practice Reports for university6
-
Prakses atskaite Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Rīgas reģionālās nodaļas Kontroles daļā
Practice Reports for university12