Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:161537
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.08.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

1.Bērnība, sākumskolas vecuma bērnu personība, tās attīstība no dažādu psiholoģisko un pedagoģisko teoriju viedokļa.

Bērns ir cilvēks, bet bērns nav pieaugušais miniatūrā. Lai izveidotos nepieciešamais kontakts ar bērniem un, lai atrast labāku pieeju dažādās situācijās ir jāpazīst un pareizi jānovērtē bērns dažādos attīstības posmos.
Bērnība – cilvēka dzīves periods no 1 g. Līdz 11-12 g. atbilstoši organismā notiekošo pārmaiņu raksturam un intensitātei, A.Ļubļinska izdala 3 bērnības posmus:
Mazbērna vecums, jeb agrā bērnība (no 1 līdz 3 g.vec.);
Pirmsskolas vecums, jeb pirmā bērnība (no 3 līdz 6-7 g.vec.);
Jaunākais skolas vecums, jeb otrā bērnība (no 6-7 līdz 11-12 g.vec.).
Jaunākā skolas vecuma bērnu attīstība ir atkarīga no bērna veselības stāvokļa, fiziskās un psihiskās attīstības.
G.Svence raksta, ka “Iestājoties skolā, bērni un skolotāji var sastapties ar vairākām problēmām: bērniem ir atšķirīgas gatavības pakāpes skolai, nesagatavotība jaunajai psiholoģiskajai lomai, atšķirīga motivācija iet skolā, dažādas prasmju un iemaņu, kā arī dotību līmenis /4;101/.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register