Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:379588
 
Evaluation:
Published: 14.06.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Prakses vietas raksturojums    3
  Personības jomu izpēte    4
  Uzdevumi personības attīstības jomu sekmēšanai    26
  Integrētās nedēļas plānojums    27
  Vienas dienas realizācija integrētā pieejā    30
  Integrētas nedēļas plānojums    36
  Pedagoģisko situāciju analīze    38
  Pedagoģiskās darbības pašanalīze    39
  Filmētās nodarbības konspekts    44
  Pedagoģiskās darbības pašanalīze    51
Extract

Pedagoģiskās darbības pašanalīze
Lai īstenotu vienu no izglītības uzdevumiem – nodrošināt sabiedrības ilgtspējīgu attīstību, pedagogam ir jābūt vispusīgai pedagoģiskai kompetencei, kuru var nodrošināt atrodoties mūžizglītības procesā – nemitīgi papildinot savas zināšanas.
Analizējot savu sadarbību ar bērniem, varu teikt, ka savā prakses laikā izmantoju daudzveidīgas mācību metodes un paņēmienus, lai bērnus ieinteresētu un motivētu darboties. Pastaigas laikā, piemēram, izmantoju vārdiskās metodes – pārrunas par dabu un daiļdarbus, kas palīdz bērniem veidot estētisku un pozitīvu attieksmi pret dabu, rada dziļāku izpratni par likumsakarībām dabā, māca loģiski spriest un domāt. Ejot pastaigās, tika izmantotas arī praktiskās metodes – dažādas rotaļas, kuras veicina atmiņas un uzmanības attīstību, aktivizē domāšanu, aktivizē un bagātina vārdu krājumu. Nodarbībās bieži tika izmantotas runas metodes, dialogs, pārrunas. Katrā nodarbībā veicināju bērna attīstību, pilnveidojot dažādas prasmes – stāstīt prasmi, prasmi veidot dialogus, skaitīt prasmi, salīdzināšanas un novērošanas prasmi, sadarbības prasmi, pašapkalpošanās prasmi u.c. Katra nodarbība tika plānotā tā, lai bērniem būtu interesanti un viņi no tās iegūtu pēc iespējas vairāk.
Ārpusnodarbību laikā tika atzīmētas bērnu dzimšanas un vārda dienas, gatavoti apsveikumi, izteikti vēlējumi, dziedātas dziesmas un iets rotaļās. Pirms diendusas miedziņa regulāri lasīju pasakas, kuras centos pieskaņot nedēļas nodarbības tematam.
Analizējot sadarbību ar vecākiem, gribu teikt tā – ja būtu iespējams izrēķināt veiksmīgas sadarbības koeficientu, tad droši vien vidējais rādītājs būtu – daļēji veiksmīga. Tam par iemeslu ir tas, ka man pietrūka tiešais kontakts ar bērnu vecākiem, kurš nebija iespējams tādēļ, ka vairākus bērnus uz skolu un atpakaļ, nogādā skolas autobuss. Taču tik cik es man nācās kontaktēties, es saskāros ar ļoti ieinteresētiem un atbildīgiem vecākiem. Šajās tikšanās reizēs visi bijām ieguvēji – vecāki ieguva apziņu, ka bērns aug kā personība un uzzināja, kas notiek bērnudārzā, bet es ieguvu apziņu, ka veicu savus pienākumus godprātīgi. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1361373
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register