Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:360370
 
Evaluation:
Published: 20.04.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  5-6 gadu vecu bērnu pedagoģiskais raksturojums    5
  5-6 gadu vecu bērnu psihiskā attīstība    8
  Soļošana, skriešana, līdzsvars, lēcieni 5-6 gadu vecumā    11
  Ripināšana, meša, kāpšana, rāpšanās 5-6 gadu vecumā    12
  Fiziskās audzināšanas uzdevumi un nodarbību organizēšanas veidi    13
  Sporta nodarbības    15
  Sižeta sporta nodarbību organizēšanas metodes PII    17
  Sižeta sporta nodarbībās    20
  Sižēta sporta nodarbība ‘’zoodārzā’’    21
  Secinājumi    24
  Izmantotā literatūra    25
Extract

Frontālā metode – tā ir metode, kuras pielietojuma laikā kustību izpilda vienlaikus visi bērni. Šo metodi visbiežāk pielieto nodarbību ievada un noslēguma daļā, liekot bērniem soļot, skriet, izpildīt vispārattīstošos vingrojumus un kustību rotaļas. Gandrīz vienmēr šo metodi pielieto sižetiskajās sporta nodarbībās.
Plūsmas metode – izmantojot šo metodi sporta nodarbībās, bērni izpilda kustības nepārtrauktā plūsmā citu aiz citas. Dažreiz šo paņēmienu izmanto nodarbības ievada daļā, kā arī nodarbības galvenajā daļā, atkārtojot, nostiprinot un pilnveidojot pamatkustības. Plūsmas metode prasa ļoti rūpīgu un pārdomātu pamatkustību izvēli un rīku izvietojumu telpā.
Grupu metode – tiek pielietota, kad bērnus sadala apakšgrupās un katra apakšgrupa patstāvīgi vai grupas skolotāja vadībā veic doto uzdevumu. Pēc zināma laika posma apakšgrupas mainās vietām.
Ikdienā strādājot ar pirmsskolas vecuma bērniem, plaši tiek izmantota kustību rotaļa. Tā palīdz veicināt bērnos morālo īpašību attīstību – drosmi, uzņēmību u.c.. Nosaukums „kustību rotaļa” liecina par to, ka to laikā bērni nepārtraukti kustas. Liela nozīme ir rotaļlietu un inventāra izvēlei, audzināšanas ziņā rotaļa ir iedarbīga tikai tad, ja skolotāja to pareizi vada, pati aktīvi piedalās tajā, reizē vērojot katra bērna individuālo attieksmi gan pret pašu rotaļu, gan arī citam pret citu.[10]

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1366011
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register