Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:800280
 
Evaluation:
Published: 14.04.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma iekšējā vide    4
1.1.  „Latvijas Koncertu darbības veids, misija un mērķi    4
1.2.  Uzņēmuma struktūra, kultūra, darbinieki, personāla vadīšana un motivēšana, vadītāja dominējošā loma un komunikācijas prasmes    5
2.  Uzņēmuma ārējā vide    8
2.1.  Uzņēmuma klienti    8
2.2.  Uzņēmuma konkurenti, atbalstītāji un sadarbības partneri    8
3.  Uzņēmuma ārējā komunikācija    10
3.1.  Uzņēmuma mājas lapa un citi prezentējošie materiāli    10
3.2.  Reklāma    11
  Secinājumi un priekšlikumi    13
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
  Pielikumi    17
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Prakses gaitā autore izdarīja šādus secinājumus:
1. „Latvijas Koncertu” darbības mērķi ir valstiski nozīmīgi, jo tie paredz valsts profesionālās koncertdzīves veidošanu un attīstīšanu, kā arī bērnu un jauniešu muzikālo izglītošanu.
2. „Latvijas Koncerti” ir lielākie klasiskās mūzikas koncertu un festivālu rīkotāji Latvijā.
3. Uzņēmumā pastāv funkcionālā struktūra.
4. Komunikācijas process uzņēmumā starp dažādu nodaļu darbiniekiem nav pilnvērtīgs.
5. „Latvijas Koncertu” darbiniekiem uzņēmumā nav iekšējās kultūras pasākumu.
6. Vairums „Latvijas Koncertu” darbiniekiem ir lojāla attieksme pret uzņēmumu un tie jūtas piederīgi uzņēmumam.
7. „Latvijas Koncertu” vadītājs uzņēmuma vadīšanas procesā veiksmīgi apvieno plānošanas, organizēšanas, motivēšanas un kontroles funkcijas.
8. Uzņēmuma lielāko klientu grupu veido skolēni.
9. Uzņēmums veicina dažādu sabiedrības grupu saliedētību.
10. „Latvijas Koncertu” lielākie konkurenti ir tās organizācijas, kas rīko līdzīga satura, respektīvi, klasiskās mūzikas, koncertus un festivālus.
11. Citu konkurentu vidū „Latvijas Koncerti” izceļas ar īpaši izstrādātajām koncertu programmām bērniem un jauniešiem.
12. Uzņēmuma mājas lapa stiprina uzņēmuma atpazīstamību un tēlu.
13. Uzņēmums visvairāk sevi reklamē radio.
14. Uzņēmuma mārketinga un reklāmas nodaļa nestrādā pietiekami augstā profesionālajā līmenī.

Balstoties uz izdarītajiem secinājumiem, autore izstrādāja šādus priekšlikumus:
1. Uzņēmumā izveidot iekšējās kultūras dzīves pasākumus, kuru laikā darbinieki iepazītu viens otru vēl labāk un tādējādi arī uzlabotos savstarpējā komunikācija un sadarbība starp uzņēmuma darbiniekiem.
2. Izveidot jaunus, neparastus vai Latvijā vēl neredzētus koncertus, ar ko piesaistīt jaunu auditorijas grupu un izcelties citu konkurentu vidū, piemēram, Bēthovena mūzikas koncerts, kas norisinātos autoostā, Daugavas krastā vai citā netipiskā, neierastā vietā.
3. Uzņēmumā mainīt mārketinga un reklāmas nodaļas darbības principus, lai nodrošinātu nodaļas efektīvāku darbību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1338628
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register