Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:422877
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Nedēļas tēma: Mana drošība apkārtnē
Apakš tēmas:
Pirmdiena – Mūsu ceļi (apkārtne un sabiedrība).
Otrdiena – Drošība sēņu valstībā (daba).
Trešdiena – Tikšanās ar meža valstības iemītniekiem (runas attīstība)!
Ceturtdiena – Ciemos pie luksofora (matemātikas priekšstati).
Piektdiena – Esmu pamanāms! (rokdarbi).

Nedēļas tēma: Kā justies droši un pasargātam?
Apakš tēmas:
Pirmdiena – Asumiņi man visapkārt. (apkārtne un sabiedrība)
Otrdiena – Uguns spēles manā mājā (daba).
Trešdiena – Esi uzmanīgs ar elektroierīcēm! (runas attīstība)
Ceturtdiena – Drošības pasaulē (matemātika).
Piektdiena – Mana drošība – mājas (tēlotājdarbība).

Nedēļas tēma: Mana drošība apkārtnē
Pirmdiena
Tēma: Mūsu ceļi
Mērķis: Pieredzes bagātināšana par dažādiem ceļiem, to nosaukumiem, apzinoties drošības pasākumu ievērošanu uz tiem, bērnu aktīvā un radošā darbībā.
Dominante: Apkārtne un sabiedrība
Pakārtotie darbības veidi: Matemātika, runas attīstība, zīmēšana
Uzdevumi:
Paplašināt bērnu priekšstatus par dažādiem ceļiem, to nosaukumiem (lielceļš, taka, iela, bruģis), to kopīgām un atšķirīgām pazīmēm, salīdzinot tos.
Rosināt bērnu patstāvību, brīvi izvēloties transporta līdzekli atbilstoši ceļa veidam un ievērojot savu drošību, izspēlēt sižeta rotaļu, risināt problēmsituācijas.
Aktivizēt vārdu krājumā ceļu raksturojošus īpašības vārdus – taisns, līkumains, līdzens, grubuļains, šaurs, plats.
Vingrināt attīstīt artikulācijas aparātu un regulēt balss skaļumu, atdarinot transporta līdzekļu skaņas (mašīna, traktors).
Veicināt ģeometrisku figūru saskatīšanu un atpazīšanu uz bruģēta ceļa.
Pilnveidot bērnu izpratni par jēdzieniem „šaurs”, „plats”, tos attiecinot, runājot par ceļu.
Rosināt radošās darbības attīstību, darbojoties ar krāsām un krītiņiem, izrotājot katram savu bruģakmeni un apzinoties sevi kā personības vienreizīgumu.
Sekmēt savstarpējas cieņas, sapratnes veidošanos vienam pret otru un paveikto.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register