Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:957416
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
  PRAKSES DARBA GRAFIKS    6
  VADĪTĀS STUNDAS    10
  PIRMĀS STUNDAS ANALĪZE    10
  PIRMĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    12
  OTRĀS STUNDAS ANALĪZE    17
  OTRĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    19
  TREŠĀS STUNDAS ANALĪZE    24
  TREŠĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    25
  CETURTĀS STUNDAS ANALĪZE    30
  CETURTĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    32
  PIEKTĀS STUNDAS ANALĪZE    36
  PIEKTĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    37
  SESTĀS STUNDAS ANALĪZE    41
  SESTĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    42
  SEPTĪTĀS STUNDAS ANALĪZE    48
  SEPTĪTĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    49
  ASTOTĀS STUNDAS ANALĪZE    55
  ASTOTĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    56
  DEVĪTĀS STUNDAS ANALĪZE    62
  DESMITĀS STUNDAS ANALĪZE    63
  DESMITĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    64
  VIENPADSMITĀS STUNDAS ANALĪZE    78
  VIENPADSMITĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    79
  HOSPITĒTĀ STUNDA NR.1    81
  HOSPITĒTĀ STUNDA NR.2    82
  HOSPITĒTĀ STUNDA NR.3    83
  HOSPITĒTĀ STUNDA NR.4    84
  HOSPITĒTĀ STUNDA NR.5    85
  SECINĀJUMI    86
Extract

Gatavojot stundu, galvenokārt vadījos skolēnu interesēs. Veidoju stundu tā, lai skolēniem būtu interesanti un darbā iesaistītos visi klasē esošie skolēni.
Pirmo stundu es vadīju septītajā klasē, ētikas priekšmetā. Stundas temats ir “prieks un bēdas”. Šis temats atbilsts pamatizglītības standartam un šīs klases prasībām. Stundas mērķis ir radīt skolēnos priekšstatu par to, kas ir prieks un, kas ir bēdas. Izejot no stundā izvirzītā mērķa, izdalīju četrus uzdevumus, kas jāveic mācību stundas laikā:
1.Kopīgi ar skolēniem noskaidrot prieka izpausmes;
2.Izvērtēt prieka un bēdu izpausmi cilvēkos;
3.Pildot praktisku uzdevumu, radīt skolēnos priekšstatu par to, ka prieka avoti var būt dažādi;
4.Uzdot mājās patstāvīgi uzrakstīt eseju, pēc dotajiem tematiem;
Šajā klasē skolēni ir ļoti dažādi. Citi ir aktīvi, citi pavisam klusi, tādēļ galvenokārt izmantoju jautājumu metodi un praktiskos darbus, kurus vēlāk izrunājam. Šīs metodes dod iespēju izteikties ne tikai aktīvajiem skolēniem, bet arī tiem, kas parasti klusē. Uzdodot jautājumus un izrunājot praktiskos darbus, sākumā ļauju izteikties tiem skolēniem, kas to vēlas darīt, bet tiem skolēniem, kas paši nepiesakās, lūdzu arī izteikt savas domas, vismaz pāris vārdos. Šai stundai pārsvarā izmantoju uzdevumus un jautājumus no grāmatām:
K. Burāne, I. Rocēna “Praktiskā ētika”, skolēnu burtnīca, Jāņa Rozes apgāds, 1998
K. Burāne, I. Rocēna “Praktiskā ētika”, skolēnu grāmata, Jāņa Rozes apgāds, 1998
Stundas laikā veiksmīgi realizēju izvirzīto mērķi un no tā izrietošos uzdevumus. Stundas laikā atkāpes no plāna netika veiktas, kā arī nebija neparedzētu grūtību stundas norisē. Skolēni darbojas ļoti aktīvi un manuprāt mācību metodes izvēlējos ļoti veiksmīgi. Viens stundas trūkums bija tas, ka neparedzēju, ka skolēni ātri veiks uzdotos uzdevumu. Un stundas beigās palika pāri apmēram piecas minūtes līdz zvanam. Šo laiku aizpildīju, izskaidrojot skolēniem mājas darbu, kā arī tā vērtēšanas kritērijus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1111492
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register