Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:266501
 
Evaluation:
Published: 01.06.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  Ēdināšanas uzņēmuma pieprasījums un piedāvājums teorētiskā plāksnē    6
2.  Ēdināšanas uzņēmumu raksturojums    12
2.1.  Veidi un to piedāvājums    12
2.2.  Ēdināšanas uzņēmumu kvalitātes novērtējuma kritēriji    15
2.3.  Ķekavas ēdināšanas uzņēmumu vispārīgs raksturojums    16
2.4.  Pieprasījuma un piedāvājuma analīze starp ēdināšanas uzņēmumiem Ķekavā    17
3.  Metodoloģija    22
4.  Ēdināšanas uzņēmumu pieprasījuma un piedāvājuma izpēte    25
4.1.  Interneta aptaujas rezultātu analīze    25
4.2.  Telefonintervija ar SIA 'Dainese' vadītāju    32
4.3.  Sociālo tīklu informācijas atsauksmju analīze    32
  Secinājumi    37
  Priekšlikumi    38
  Izmantotais avotu saraksts    39
  PIELIKUMI    40
Extract

Secinājumi
1) Kafejnīca Bambaleo pieprasījuma un piedāvājuma ziņā ir konkurētspējīgākā Ķekavā gan pakalpojumu kvalitātes ziņā, gan cenu politikas ziņā, gan arī darbinieku attieksmes un interjera ziņā.
2) Intervijā ar kafejnīcas/bāra Bambaleo vadītāja darba autorei atzina, ka nejūt nekāda veida konkurenci no citiem uzņēmumiem, jo pieprasījums katru dienu palielinās un uzņēmuma piedāvājums paplašinās un attīstās.
3) Vienīgais no apskatītajiem uzņēmumiem, kas nepiedāvāja āra terasi, āra bērnu laukumu un bērnu stūrīti iekštelpās ir ekspressrestorāns Ņamma.
4) Kafejnīcas/bāra Bambaleo darbinieki ir pieklājīgi, laipni un pretimnākoši, atšķirībā no uzņēmuma Ņamma darbiniekiem, tajā pat laikā kafejnīcas Kalnakroga darbinieki ir lēni.
5) Ekspressrestorāns Ņamma ir vienīgais no šiem trim uzņēmumiem, kas reklamē savus piedāvājumus un akcijas citiem (facebook.com, kā arī savā mājaslapā).
6) Vissimpātiskākais interjers ir kafejnīcai/bāram Bambaleo, bet nesimpātiskākais Kalnakrogam.
7) Bambaleo un Kalnakrogs ir vienīgais no trim apskatītajiem uzņēmumiem, kas piedāvā apkalpot klientus pasniedzot ēdienus.
8) Plašākais piedāvājuma klāsts ir pieejams kafejnīcai/bāram Bambaleo.
9) Ekspressrestorāns Ņamma vienīgais piedāvā ēdienu piegādi uz mājām, pārējie divi uzņēmumi piedāvā tikai līdzņemšanai.
10) Kafejnīca/bārs Bambaleo nepiedāvā bezmaksas bezvadu internetu.
11) Visplašākā autostāvieta ir pieejama Ņammas klientiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register