Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:402478
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Darba mērķis   
  Darba tehniskās izpildes norādījumi   
  Ievads    7
1.  Ēdināšanas uzņēmuma raksturojums    7
1.1.  Ēdināšanas uzņēmuma izveides nepieciešamības raksturojums    7
1.2.  Uzņēmuma tips, veids, atrašanās vieta    7
1.3.  Apmeklētāju sastāva raksturojums    7
1.4.  Vietu skaits apmeklētāju zālē un citās zālēs    7
1.5.  Uzņēmuma darba laiks un virtuves darba laiks    7
1.7.  Apmeklētāju zāles interjera raksturojums    8
1.8.  Apkalpošanas veids, īss apkalpošanas organizācijas raksturojums    8
2.  Apmeklētāju skaita aprēķins    9
3.  Sortimenta minimuma sastādīšana    11
3.1.  Sastādīt sortimenta minimumu    11
3.2.  Konkretizēt ēdiena nosaukumus    12
4.  Porciju skaita aprēķins    14
5.  Ēdienkaršu sastādīšana    16
5.1.  Izvēles ēdienkartes sastādīšana    16
6.  Ēdienu tehnoloģisko karšu izstrāde    18
7.  Kalkulācija    37
8.  Ēdiena kvalitātes izvērtējums    38
9.  Dienā nepieciešamo izejvielu daudzumu aprēķins    40
10.  Izejvielu prečziniskais raksturojums    53
  Kopsavilkums    53
Extract

Ievads
Ēdināšanas uzņēmumiem mūsdienās ir ļoti liela loma mūsu ikdienā. Uz šādiem uzņēmumiem cilvēki dodas dažādu iemeslu pēc, lai remdētu savu izsalkumu, atpūstos. Ēdināšanas uzņēmumi bieži vien ir kā satikšanās vieta, uzņēmējiem, draugiem, senām paziņām. Lai uzņēmumā viesi atgrieztos atkal un atkal ir jārūpējas par gardu maltīti un mājīgu gaisotni uzņēmumā.
Ēdienkarte ir viena no svarīgākajām lietām uzņēmumā, gan tās saturs, gan izskats, var atspoguļot uzņēmuma veidu, specifiku un kvalitāti. Šī kursa darba ietvaros arī ir jāizveido ēdienkarte. Autore ēdienkarti ir veidojusi tā, lai būtu ēdienu dažādība. Šī ēdienkarte atspoguļo to, ka šī kafejnīca piedāvā vienkāršu ēdienu, autore neaizraujas ar šikiem, glauniem un dārgiem ēdieniem. Kafejnīcas mērķis ir likt viesiem justies kā mājās, un piesaistīt viesus ar to, lai tie brauktu atkal, un atkal.
Kafejnīcas tehnoloģiskā procesa izstrādē tika ņemta vērā autores dažādā pieredze šajā jomā. Autore ir nonākusi pie secinājumiem, ka, lai uzņēmums būtu strādāt spējīgs un apmeklētāju pilns, ir jābūt atsaucīgiem, čakliem un laipniem darbiniekiem, mājīgai un nenospiedošai gaisotnei, lai viesis jūtas ērti. Jābūt pārskatāmai un gaumīgai ēdienkartei, gardiem un skaisti noformētiem ēdieniem. Un ļoti svarīga ir arī sakārtota grāmatvedība.
Lai izveidotu labu un ienesīgu uzņēmumu ir jāņem vērā visi šie punkti, un arī pieredze kāda gūta dzīves laikā pašam uzņēmuma veidotājam.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register