Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:139415
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

METODOLOĢISKĀ DAĻA.
1. Pētījuma problēma.

Mana darba pētījuma problēma ir negodīgas konkurences pastāvēšana konkrētā tirgū ”X”.
Darba pētniecības procesā tiks apskatīts konkrētais tirgus ”X”, kas darbojas konkrētajā ģeogrāfiskajā tirgū - Latvijā.
Šī tirgus dalībnieki ir 10 uzņēmumi, kas savā starpā ir konkurenti, piedāvājot dažādu ražotāju tirgus ”X” līdzīgus pakalpojumus tieši Latvijas tirgū.
Viens no apskatītā tirgus dalībniekiem ir bijušais monopolstāvokļa uzņēmums, kas šo statusu zaudējot ir ieguvis jaunu statusu – uzņēmums ar būtisku ietekmi
tirgū “X” attiecībā pret citiem šī tirgus dalībniekiem.
Godīgas konkurences uzraudzības instance ir Konkurences Padome, kura balstoties uz Konkurences Likumu kontrolē konkurences atbilstību likumam Latvijā, tādējādi ļaujot nodrošināt vienlīdzīgas konkurences iespējas visiem Latvijas tirgus dalībniekiem neatkarīgi no uzņēmumu kapitāla, statusa un ietekmes. Pētījuma gaitā jānoskaidro šīs instances darba efektivitāte.

2. Pētījuma mērķis.

Nodrošināt godīgas konkurences iespējamību konkrētā tirgū “X” balstoties uz Konkurences Likumu.
3. Pētījuma uzdevumi.

• Izveidot aptaujas anketu ar jautājumiem, kas palīdzētu noskaidrot pētījuma problēmas esamības stadiju un Konkurences Padomes darba efektivitāti.
• Aptaujāt 10 tirgus “X” vadošos darbiniekus ar anketas palīdzību.
• Izzināt visus negodīgas konkurences gadījumus konkrētā tirgū “X”.
• Noskaidrot negodīgas konkurences pastāvēšanas iespējamību, ja ir instance, kurai ir jānodarbojas ar konkurences uzraudzību.
• Noskaidrot visu šī tirgus dalībnieku attieksmi pret Konkurences Padomes darba efektivitāti.
• Saprast uzņēmēju mazaktivitāti negodīgas konkurences gadījumu fiksēšanā un novēršanā.
• Noskaidrot iemeslus, kuru dēļ vispār ir iespējama negodīga konkurence konkrētajā tirgū ”X”.
• Izzināt iespējas ar kādām varētu nodrošināt tikai godīgu konkurenci konkrētajā tirgū “X”.

4. Pētījuma objekta īpašības un process.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register