Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,58 (13%)
Discounted price*:
3,91
Purchase
Add to Wish List
ID number:729505
Author:
Evaluation:
Published: 21.10.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2014.g. - 2015.g.
Extract

Piektdiena
Tēma: Pasākums putras diena.
Mērķis: rosināt interesi par putras nozīmi un nepieciešamību cilvēku dzīvē.
Dominante: Literatūra
Pakārtotie priekšmeti: runas attīstība, mūzika.
Uzdevumi:
1. Pilnveidot iemaņas mīklas minēšanā un veidošanā.
2. Attīstīt iemaņas tradīciju ievērošanā pirmsskolas izglītības iestādē.
3. Vingrināties saskatīt kopsakarību starp stāstījumu un savu pieredzi.
Izmantojamie materiāli: putras katls, dažādu veidu graudi, ūdens, piens, sals, cukurs ugunskurs, ticējumi, parunas, dziesmas, dejas, tautasdziesmas, dzejoļi.
Darbs ar kalendāru: gada, mēneša dienas noskaidrošana, laika apstākļu vērošana, atzīmēšana kalendārā.
Pašanalīze: Bērni ar lielu interesi devās laukā, gāja rotaļās, dejās, dziedāja dziesmas, katra grupa nebaidījās, parādīt savu priekšnesumu pārējiem. Ārā putra garšoja daudz labāk nekā citu dienu grupā, visi bērni ēda un slavēja.

Pašanalīze.
Savu praksi izgāju PII „Pīlādzītis” Talsos.
Iepazinos ar pedegoģiskā procesa plānošanu. Vadīju rīta apli, nodarbības un gāju pastaigā ar bērniem.
Izdevās atrast kopīgu valodu ar bērniem, pašās beigās bērni mani sāka uztvert kā audzinātāju, jo arī pati sākumā biju kautrīgāka un beigās atraisījos.
Pielietoju verbālo, uzskates un praktiskās darbības metodes. Pielietoju individuālas un frontālās organizācijas formas. Rotaļnodarbībās darbojas frontāli.
Saskarsme ar bērniem bija gan tieša, gan netieša. Vecākās grupas bērniem jāizstāsta uzdevums, tad jāļauj darboties, ja bērni nesaprot tad, tikai jānodemonstrē.
Prakses laikā izveidojās laba sadarbība ar skolotāju, pie kuras biju praksē. Laba sadarbība izveidojās arī ar metodiķi. Viņas man daudz palīdzēja ar padomu.
Iesaistījos problēmsituāciju risināšanā, balstoties uz savu intuīciju, kā būtu pareizi.
Šis mēnesis praksei bija labvēlīgs, jo bērnudārzā notiek daudz un dažādi pasākumi- fotografēšanas, profesiju nedēļa, putras nedēļas. Varēju iepazīties ar dažādu pasākumu norisi kas notiek bērnudārzā.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Integrēta prakses atskaite pirmsskolā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/729505

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register