Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:202177
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Prakses vietas raksturojums    3
1.1.  Nosaukums, atrašanās vieta    3
1.2.  Organizācijas darbības specifiskais apraksts    4
1.4.  SA speciālista pienākumu un tiesību apraksts šajā organizācijā    4
1.4.1.  Pienākumi    4
1.4.2.  Tiesības    4
2.  INTERVIJA    5
2.1.  Intervijas veidi    5
2.2.  Intervijas process    6
2.3.  Intervijas sagatavošana    7
2.4.  Rezultāts    9
3.  intervijas analīze    10
3.1.  Pielietojamā intervija    10
3.2.  Intervijas analīze    14
4.  SA SPECIĀLISTA DARBA NOVĒROŠANA    15
5.  PRAKTISKĀ INTERVIJA    16
6.  PAŠANALĪZE    18
7.  SECINĀJUMI    19
  Bibliogrāfiskais saraksts    20
1.  pielikums    22
2.  pielikums    23
  Grafiskā daļa    24
Extract

Intervija ir kādas personas iztaujāšana. Īpaši bieži pielietota žurnālistikā, arī kā viena no materiāla vākšanas metodēm politoloģiskos, socioloģiskos, ekonomiskos un vēsturiskos pētījumos. [1, 62.lpp.]
Intervija ir mērķtiecīgi organizēta saruna, kurā intervētājs tiecas iegūt zināmu informāciju no atsevišķa cilvēka vai cilvēku grupas. Intervija kā pētīšanas metode ir derīga gan personības, gan sociālās nozares pētījumos, kas palīdz pētīt cilvēka atmiņas un domāšanas īpatnības, noskaidrot viņa darbības motivāciju, pēta gan atsevišķu cilvēku, gan kolektīvu attieksmes, vajadzības un intereses. Intervija sabiedrisko attiecību darbā ir viens no izdevīgākajiem informācijas žanriem. Daudzas mūsdienu, uz perspektīvu vērstas, sabiedrisko attiecību programmas bieži ieplāno intervijas ar mediju pārstāvjiem Ar intervijas palīdzību konkrētā amatpersona, ierēdnis, arī sabiedrisko attiecību speciālists var sniegt informāciju, kas vēlāk var tikt izmantota kā ziņa, izteikt vai atbildēt uz kādu jau iepriekš izskanējušu viedokli, sniegt komentāru par problēmu, notikumu, situāciju. Intervija ar masu medijiem ir uzskatāma arī par iestādes vai organizācijas publicitātes panākumu. Intervijā ir iespējams paust, uzsvērt arī emocionālus aspektus. Veicināt intervijas mērķauditorijas labāku izpratni par notikumu, interesēm u.c. aspektiem. Tāpēc svarīgi saprast nosacījumus, kas jāņem vērā un jāiegaumē pirms intervijas un gatavojoties tai. Ir svarīgi saprast, kāda ir intervijas specifika visos masu mediju veidos, proti, radio, televīzijā, internetā un drukātajos medijos. Kā tas izpaužas gan teorētiski, gan praksē.

Process:
b)Plānošana
c)Tiešā intervijas vadīšana
d)Sākums
e)Iztirzājums
f)Nobeigums
g)Intervijas atskaites uzrakstīšana
Ja viss ir izplānots, vairāk vai mazāk iespējams iegūt vajadzīgo informāciju. Rezultātā jāiegūst dokumentāla bāze, lai arī citi varētu iepazīties ar zināšanām, kas iegūtas intervijas laikā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register