Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:528789
 
Evaluation:
Published: 23.02.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kuģa dati    5
2.  Stūrmaņu dokumenti    7
2.1.  Lietu pieņemšana un nodošana    7
2.2.  Kuģa pienākšana un atiešana    8
2.3.  Kuģa kases atskaites kopija    9
3.  Reisa plānošana    10
3.1.  Navigācijas karšu un publikāciju pielietošana.    10
3.2.  Korektūra.    14
3.3.  Pargājiena plāna izstrādāšana.    14
4.  Navigācijas sardzes organizācija    16
4.1.  Kuģa sagatavošana iziešanai reisā.    16
4.2.  Sardzes pieņemšana un nodošana.    18
4.3.  COLREG-72 praktiskā piemērošana.    19
4.4.  IALA boju sistēmas.    21
4.5.  Vietas noteikšana ar vizuālām metodēm.    25
4.6.  RLS un ARPA pielietošana    27
4.6.1.  RLS    27
4.6.2.  RLS pielietošana.    28
4.6.3.  ARPA pielietošana.    29
4.7.  GPS izmantošana.    30
4.8.  ECDIS izmantošana.    32
4.9.  Darbs ar sekstantu.    33
4.11.  Kuģa žurnāla ieraksti.    38
4.12.  Kapteiņa nakts rīkojumu žurnāls.    39
4.13.  Laika prognozes.    39
4.13.1.  NAVTEX    40
4.13.2.  Faksimila kartes.    41
5.  Rīcība avārijas gadījumos.    43
5.1.  Kuģa trauksmju signāli.    43
5.2.  Mācību trauksmju organizācija.    44
5.2.1  General Alarm    45
5.2.2  Fire Alarm    45
5.2.3  Man Over Board    46
5.3.1  ISPS Code.    47
5.4.  Rīcība pirātisma gadījumā.    49
5.5.  Avārijas stūrēšana.    50
5.6.  GMDSS (Global Maritime Distress Safety Signal) aparatūras pārbaude.    52
5.6.1  GMDSS Log Book    52
5.6.2  Ierīču testi    52
5.6.3  GMDSS darbības zonas    53
5.6.4  GMDSS aparatūras komplektācija    53
5.6.5  DSC avārijas signala nosūtīšana    53
6.  Anglu valodas prasmes.    56
6.1.  Komandas no tiltiņa angļu valodā.    57
6.2  IMO Standarta frāzes.    62
6.3  UIV radio sakari angļu valodā.    62
7.  Kuģa manevrēšana.    63
7.1  Manevrēšana, pieņemot loci.    64
7.2  Manevrēšana, stājoties uz enkura    65
7.3  Manevrēšana pietauvojoties un attauvojoties    65
7.4  Avārijas apstāšanās manevri    66
7.5  “Cilvēks aiz borta” manevri    67
8.  Piedalīšanās kuģa darbos.    68
8.1  Tauvošanās darbi    68
8.2  Tauvu un trošu špleisēšana    70
8.3  Enkurošanās    70
8.4  Faktiskās kuģa iegrimes noteikšana    71
8.5  Kravas tanku sagatavosana    72
9.  Kravas operācijas    73
9.1  Kravas plāna sastādīšana    73
9.2  Pilna dedveita un ietilpības izmantošana    73
9.3  Kravas izvietošana, segregācija    74
9.4  IMDG (International Maritime Dangerous Goods) kodeksa pielietošana    76
9.5  ISGOTT (International Safety Guide for Oil Tankers & Terminals) rokasgrāmatas prasības    77
9.6  P&A (Procedures and Arrangements) rokasgrāmata    79
9.7.  Kravas daudzuma aprēķini    80
9.8  Kuģa noturības, diferenta un gareniskās stiprības kontrole    81
9.9  Kravas saglabāšana reisa laikā    82
9.10  Kravas komercdokumenti    83
10.  Piesārņojuma novēršana    84
10.1  ORB (Oil Record Book) - Naftas operāciju žurnāls    84
10.2  ODME (Oil Discharge Monitoring Equipment)    85
10.3  SOPEP (Shipboard Oil Pollution Emergency Plan)    86
10.4  Bunkerēšanās operācijas    87
10.5  Rīcība ar atkritumiem    88
10.5.1  Atkritumu reģistrācijas žurnāls    90
10.6  Gaisa piesārņojuma novēršanas pasākumi    91
11.  Kuģa jūras spēju uzturēšana    93
11.1  Procedūra par ieiešanu slēgtā telpā    93
11.2  Ikdienas mērījumi kuģa tankos    94
11.3  Ugunsdzēsības aprīkojuma izmantošana    94
11.4  EPIRB, SART un pirotehnikas izmantošana    97
11.4.1  EPIRB    97
11.4.2  SART    99
11.4.3  Pirotehnika    99
11.5  Glabsanas laivu nolaissana un manevresana    101
11.6  Pirmā medicīniskā palīdzība    103
12.  Normatīvo aktu prasību ievērošana    107
Extract

Mainoties ekipāžai, ir nepieciešams iepazīties ar situāciju, kas valda uz kuģa. Lai
nerastos problēmas pie kārtējas inspekcijas, stūrmaņiem ir nepieciešams pieņemt un
nodot lietas nākamajam stūrmanim, kas var aizņemt no vairākām stundām līdz pat
dienām (atkarīgs no situācijas un atrašanās vietas). Lietas tiek nodotas gan rakstiskā
gan mutiskā veidā.
Pirmkārt jāmin, ka stūrmanis var uzsākt savu darbu, tikai pēc kapteiņa
apstiprinājuma.
Vecākais kapteiņa palīgs ir atbildīgs par vispārēju kuģa inspekcijas veikšanu
kravas, balasta sistēmām, stūrēšanas, enkurošanās, tauvošanās ierīcēm, kā arī gāzu
detektoriem.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register