Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:871251
 
Evaluation:
Published: 15.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Extract

1.2.Makrovides faktori, kas ietekmē uzņēmuma darbību
1.2.1.Ekonomiskie faktori.
Viens no ekonomiskajiem faktoriem, kuri ietekmē ``Kafejnīca Magonīte`` darbību ir inflācijas līmenis valstī. Atkarībā no tā uzņēmumam nākas mainīt savu pakalpojumu cenas, lai tās segtu izdevumus un dotu peļņu, būtu esošajiem un potenciālajiem klientiem, lai uzņēmums spētu konkurēt tirgū.
Svarīgs ekonomiskais faktors ir, protams, konkurenti, kuri sniedz līdzīgus pakalpojumus. ``Kafejnīcas Magonīte`` darbību var ietekmēt tādi uzņēmumi, kā :
``Pauza``
``Ilze``
Kafejnīca, kas atrodas Jūras koledžā
Kafejnīca, kas atrodas Norvēģu Jūras aģentūrā
Alus bars
u.c. uzņēmumu analoģiski piedāvātie pakalpojumi, to cenas un nedaudz augstākā kvalitāte .


Vēl pie ekonomiskajiem faktoriem, kuri ietekmē uzņēmuma darbību ir jāpiemin iedzīvotāju ienākumu līmenis un līdzekļu daudzums, ko tie var atļauties tērēt atpūtai.
1.2.2.Politiskie tiesiskie faktori
Kā uz uzņēmumu, kas sniedz maksas pakalpojumus, uz ``Kafejnīcu Magonīte`` attiecas likums par uzņēmējdarbību. Tas nosaka, ka uzņēmumam jābūt veidotam un reģistrētam, kādas darbības tas drīkst veikt. Tas nosaka arī kādas licences vajadzīgas uzņēmumam, lai tas drīkstētu tirgoties ar alkoholu, organizēt azartspēles, kā arī veikt citas funkcijas.
Uz uzņēmumu ``Kafejnīca Magonīte`` attiecas arī konkurences likums, kurš nosaka kādus līdzekļus uzņēmums drīkst izmantot konkurences cīņā.
Uzņēmumu ietekmē arī valsts realizētā nodokļu politika, kas nosaka kādus nodokļus jāmaksā uzņēmumam ``Kafejnīca Magonīte``.
1.2.3.Sociāla un kultūrvide.
Uzņēmumu ``Kafejnīca Magonīte`` darbību spēj ietekmēt arī iedzīvotāju sociālais stāvoklis. Tādā uzņēmumā kā ``Kafejnīca Magonīte`` biežāk banketus rīko dažādi uzņēmumi un lielākoties inteliģentā, nevis melnā darba strādnieki, tomēr atpūtas iespējas, kuras piedāvā uzņēmums izmanto visdažādāko sociālo līmeņu cilvēki.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register