Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:955486
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS NOVĒRTĒJUMS    4
2.  PAKALPOJUMU UN PRODUKTU RAKSTUROJUMS    5
3.  PRASMES ATTĪSTĪŠANA KLIENTU APKALPOŠANAS JOMĀ    6
4.  UZŅĒMUMA DARBA UN KLIENTU SERVISA NOVĒRTĒJUMS    7
5.  KONKURENTU ANALĪZE    8
6.  TIRGUS SEGMENTĒŠANA    10
7.  ANKETĒŠANAS REZULTĀTI    13
8.  PASĀKUMI KLIENTU PIESAISTĪŠANAI    17
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    20
Extract

Studējot Rīgas Pedagoģijas un Izglītības vadības augstskolā Komercdarbības organizāciju par prakses vietu mārketingā izvēlējos, kafejnīcu - moteli ,,Sumbrs”.

Prakses mērķis: veidot un attīstīt iemaņas tirgus izpētē, attīstīt prasmi sagatavot priekšlikumus ilgstošas un ienesīgas uzņēmējdarbības izaugsmei.

Prakses uzdevumi:
Noskaidrot un izprast uzņēmuma darbības virzienus
Attīstīt prasmi darbojoties klientu apkalpošanas jomā
Prast teorētiskās zināsanas saistīt ar to praktisko izmantošanu veidojot
pasākumus klientu piesaistīšanai
Analizēt iestādes, uzņēmuma, organizācijas tirgus segmentus
Novērtēt konkurentu darbības un konkurentu cenas

Mūsdienās ļoti daudz uzņēmumi sapratuši, cik liela un būtiska nozīme ir mārketingam. Grūti ir veiksmīgi darboties neveicot pilnīgi nekādas mārketinga darbības. Ir palielinājusies konkurence un uzņēmumiem ir jāveic arī konkurentu analīze, lai zinātu konkurentu stiprās un vājās puses, cenšoties novērst vai mazināt savas vājās puses. Tādēļ būtiski ir prast pievērst uzmanību, uzņēmumam un pakalpojumiem, kurus tas piedāvā. Grūti ir darboties tirgū bez labi izstrādātas reklāmas, jo reklāma ir viens no veidiem, ar kā palīdzību informēt klientus par uzņēmumu un pakalpojumiem, kurus piedāvā uzņēmums. Arī tirgus segmentu izpēte ir svarīga uzņēmuma darbībai, jo rūpīgāk uzņēmums veic tirgus izpēti, jo veiksmīgāk spēj darboties tieši ar to tirgus segmentu ar kuru uzņēmumam ir visizdevīgāk darboties, tadejādi gūstot lielāku peļņu. Lai uzņēmumu darbība būtu laba un ilgstoša, liela nozīme ir arī kvalitatīvai klientu apkalpošanai, labam servisa līmenim, un šādus apstakļus klientiem var piedavāt, ja uzņēmumā strādā augsti kvalificēti darbinieki. Šāda veida uzņēmumiem, ir ļoti svarīgi, lai klienti būtu apmierināti, jo klientu atsauksmes darbojas, kā uzņēmuma reklāma, klientu atsauksmes veido uzņēmuma tēlu un katram uzņēmumam ir būtiski, lai uzņēmuma tēls sabiedrībā veidotos pozitīvs.
Šajā prakses atskaitē ir aprakstītas šīs lietas un kā ar to darbojas uzņēmums ,,Sumbrs” cik daudz uzņēmums pievērš uzmanību mārketingam un izstrādāti ieteikumi, kādus pasākumus uzņēmumam būtu nepieciešams veikt, jaunu klientu piesaistīšanai.…

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register