Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:480007
 
Evaluation:
Published: 13.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Konsultēšanas darbs ar dažāda vecuma klientiem    3
1.1.  Piecu dažāda tipa klientu novērtēšana (vecums, dzimums, pieredze, sociālā grupa, motivēts, nemotivēts u.c.)    3
1.2.  Piecu klientu individuālās karjeras attīstīšanas programmas/ plāna izveide un izvērtējums (kopā ar klientu)    9
1.3.  Palīdzība pieciem klientiem uzrakstīt CV , motivācijas vēstuli, sludinājumu (pēc vajadzības)    15
2.  Divu darba interviju vadīšana    26
3.  Konsultāciju saturs, norises apraksts, secinājumi un pašanalīze    33
4.  Personības un profesionālās attīstības dinamikas novērtējums un profesionālās izaugsmes plāns    38
5.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    41
Extract

Motivācijas vēstule
Motivācijas vēstules mērķis ir demonstrēt potenciālajam darba devējam klienta piemērotību un motivāciju sākt darbu iecerētajā vakancē.
Rakstot motivācijas vēstuli, jāvēro lietišķās sarakstes pamatprincipus – lapas augšējā labajā stūrī tiek minētas adresāta koordinātes, zemāk – nosūtītāja adrese, datums.
Motivācijas vēstuli pieņemts adresēt konkrētam cilvēkam uzņēmumā, kurā klients piesakās darbā, taču, ja tas nav zināms, var izmantot uzrunu Cien. kundzes, god. kungi!; adresēt to uzņēmuma personāldaļai vai noformēt vēstuli kā pieteikumu.
Motivācijas vēstulē tiek iekļauta šāda informācija:
pirmajā vēstules daļā atsauces uz informācijas avotu, no kura iegūta informācija par vakanci.
• otrā daļa ir izvērstāka, un tajā klientam jānodemonstrē sava atbilstība izvirzītajam mērķim. Jāapraksta, kāpēc cilvēks ir piemērots šim amatam, kāda ir līdzīga darba pieredze, kādas ir īpašās iemaņas, sasniegumi. Kāpēc ir interese strādāt šajā uzņēmumā, kāds varētu būt klienta ieguldījums.
• Vēstules trešā daļa ir nobeigums, kurā norāda, ka klients priecāsies saņemt uzaicinājumu uz interviju, lai klātienē varētu pārrunāt piemērotību attiecīgajai vakancei.

Vēstules noformējums:
• tā nedrīkst pārsniegt vienu lapu, datordrukā,
• tekstam jābūt pārskatāmam, labi izvietotam,
• nedrīkst būt neuzmanības vai gramatiskās kļūdas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1345006
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register