Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:611689
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Prakses vērtējums    4
2.2.  Prakses pašnovērtējums    6
2..2.1.  Personīgā izglītības filozofija    6
2.2.2.  Pašvērtējums    7
2.3.  Prakses dienasgrāmata    8
3.  Prakses uzdevumi    10
3.1.  Liepājas pludmales festivāla „ Tele 2 Baltic beach party” īss raksturojums    10
3.2.  Liepājas kultūrvides un pludmales festivāla „ Tele2 Baltic Beach party” tirgus nišas raksturojums    10
3.3.  Patērētāji, vajadzības, pieprasījums    12
3.4.  Galvenie konkurenti, to darbība un radītie draudi    13
3.5.  Kultūras produkta apraksts    15
3.6.  Reklāmas veidi un efektivitāte    17
4.  „Tele 2 Baltic Beach party” menedžmenta apraksts    18
„Tele 2 Baltic Beach party” SVID analīze    20
  Stiprās puses    21
  Vājās puses    21
  Iespējas    21
  Draudi    21
6.  „Tele 2 Baltic Beach party” menedžmenta problēmu raksturojums un nepieciešamo izmaiņu priekšlikumi    22
7.  Secinājumi    24
8.  Izmantotā literatūra    25
  Pielikums    26
Extract

8. Secinājumi
Šobrīd Latvijā kultūras līmenis ir apdraudēts, jo ekonomiskā situācija valstī ir nelabvēlīga tieši šai nozarei. Neatkarīgi no tā, kultūra Latvijā aug un attīstās un man prieks, ka Liepāja ir soli priekšā citām pilsētām. Šobrīd izdzīvo paši spēcīgākie un idejām bagātākie pasākumi, kas spēj pielāgoties situācijai un atbilsts klientu vajadzībām. Prakses laikā man bija iespēja iedziļināties esošajā kultūras situācijā Latvijā. Secināju, ka iedzīvotāji Latvijā ir gatavi maksāt par kultūru, bet diemžēl pastāv uzskats, jo dārgāks pasākums, jo labāks. Uzskatu, ka cilvēkam ir nepieciešams garīgs baudījums un atslodze no ikdienas, ko sniedz dažāda veida pasākumi.
Prakse man bija ļoti pastāvīga un izglītojoša. Pārliecinājos, ka studijās iegūto informāciju varu pielietot praksē. Pati sastādīju savu darba grafiku un struktūru. Šajā prakse es kārtējo reizi pārliecinājos, cik svarīgi ir plānot laiku un organizēt savu darbu. Tas ir būtiski ne tikai savam uzņēmumam, bet arī klientiem. Tādējādi ir iespēja redzēt cik daudz darba ir padarīts un cik vēl jādara. Prakse ir lielisks veids kā mācīties, jo praksē pieļautās kļūdas var labāk atcerēties, tie tam, ir iespēja pielietot savas zināšanas. Praksē pārliecinājos, ka menedžeriem būtiskas ir praktiskās iemaņas, oriģinalitāte, spēja analizēt, ātri reaģēt un pielāgoties. Varu piekrist grāmatās rakstītajam, ka kultūras menedžerim vispirms ir jāpierāda sevi sabiedrībai. Jāparāda, ka esi spējīgs darīt lielas lietas un, ka tev var uzticēties, ka darbs būs kvalitatīvs un baudāms.
Šoreiz daudz ieguvu strādājot ar nepieciešamo literatūru. Lasot pieejamo informāciju vairāk uzzināju par kultūras menedžmentu, kas man noderēs turpmākajā darbā. Ir vairākas nianses, ko var mācīties no grāmatām, kuras labāk nepieļaut praksē. Gudri cilvēki taču ir tie, kas mācās nevis no savām, bet citu kļūdām. Uzskatu, ka tieši prakses laikā ir iespēja tuvāk iepazīt sevis izvēlēto profesiju.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1242179
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register