Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:678530
 
Evaluation:
Published: 06.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Organizācijas iekšējas vides analīze    4
1.1.  Organizācijas darbības raksturojums, mērķi un misija    4
1.2.  Organizācijas struktūra un iekšēja komunikācija    5
2.  Organizācijas ārējā vides analīze    7
2.1.  Organizācijas klienti, konkurenti un ārēji ietekmējošie faktori    7
2.2.  Organizācijas sadarbība ar citām organizācijām un uzņēmumiem    9
2.3.  Organizācijas ārējas komunikācijas analīze    10
  Secinājumi    12
  Priekšlikumi    13
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    14
Extract

Secinājumi
1. Organizācija ar savu mazo komandu ir spējīga radoši, aktīvi un efektīvi strādāt, un savā starpā brīvi komunicēt, apzinoties uzstādītos mērķus un nonākot pie tiem.
2. Organizācijas ārējā komunikācija ar savu auditoriju ir nepietiekama un draud ar lielāku klientu zudumu.
3. Organizācijas darbība, šobrīd aprobežojas ar pamata pakalpojuma piedāvāšanu un tā salīdzinoši maz nodarbojas ar projektu un pasākumu veidošanu.
4. Organizācijas vadītājs atbilst savam amatam šāda veida organizācijā, un veic savu darbu labi, veiksmīgi sastrādājoties ar pārējiem darbiniekiem, ņemot vērā pieejamos finanšu resursus.
5. Organizācija pat reiz pilnvērtīgi neizmanto savus resursus, kas ir pieejamās telpas, kā kafejnīca tehnika un materiāli.

Priekšlikumi
1. Lai uzlabotu organizācijas darbību ir vajadzīgi jauni radoši un aktīvi darbinieki, lai samazinātu esošo darbinieku darba apjomu un papildinātu organizāciju ar jaunām idejām.
2. Ņemot vērā finansējuma trūkumu, ir jāpalielina ārējā komunikācija, izmantojot konkursus vai veidojot dažādas aktivitātes, kas vairāk prasa izdomu, nevis finansējumu un ja tas palīdz palielināt apmeklētību, sākt apjomīgāku komunicēšanu ar auditoriju, ieguldot vairāk finanses.
3. Ir jāpiesaista jauni patstāvīgi atbalstītāji vai sponsori, kas palīdzētu ar materiālu, cilvēkresursu vai finanšu palīdzību, kā arī jāmeklē jaunas organizācijas, ar kurām sadarboties, lai varētu uzsākt aktīvāku pasākumu un projektu veidošanu.
4. Vadītājam vajadzētu vairāk izmantot iespējas, piedalīties jebkādās aktivitātēs, lai veidotu labākas sabiedriskās attiecības, uzlabojot organizācijas tēlu un reklamējot to.
5. Organizācijai vajadzētu ieguldīt vairāk darba plānošanā un jaunā idejās, izmantot vairāk komunikāciju ar auditoriju un ieguldīt finansējumu tās pieejamos resursos, kā, piemēram, kafejnīca un plašās telpas, jo to pilnvērtīgāka attīstīšana var piesaistīt jaunas klientu grupas.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1323323
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register