-
Kultūras un mākslas projekts "Noass"
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Prakses vietas raksturojums | 2 |
2. | Kultūras menedžmenta uzdevumu izpilde | 3 |
3. | Specializācijas uzdevumu izpilde | 9 |
4. | Ieteikumi par prakses organizāciju prakses vietā | 10 |
5. | Priekšlikumi LKK prakses darba uzlabošanai | 10 |
6. | Pielikumi | 13 |
1. Kultūras menedžmenta uzdevumu izpilde
Projekta komandas komplektēšanas nosacījumi.
Projekts, kurā tika veikti prakses uzdevumi ir „Garīgā maize uz paplātes”, kas notika projekta „O!Vācija” ietvaros. Viens no galvenajiem komandas komplektēšanas nosacījumiem bija organizācijai pazīstamu cilvēku vākšana, par kuriem viņi bija pārliecināti, ka spēs veikt visus uzdevumus. Kā arī, lai komandā iekļautu vairāk radošus un aktīvus cilvēkus, kas ieviestu jauninājumus un jaunas idejas, tika pieņemti praksē studenti no RSEBA un LKK sabiedrisko attiecību un reklāmas specializācijas.
Komandas projektēšana un kandidātu atlase notika rūpīgi. Projektu vadītājai bija būtiski, lai kandidāti spētu veikt visus uzdevumus pilnvērtīgi un pieļautu pēc iespējas mazāk kļūdas, kā arī spētu laicīgi pamanīt un izlabot ne tikai citu, bet arī savas kļūdas. Liela uzmanība tika pievērsta iepriekšējai pieredzei, priekšrocības tika dotas tiem, kas bija jau darbojušies pasākumu organizēšanā vai bija strādājuši kādā no projekta darba grupām. Tā kā darbs bija saistīts ar dažādu valstu pārstāvjiem viena no priekšrocībām bija arī valodu zināšanas, precīzāk, angļu valoda, vācu valoda, krievu valoda un latviešu valoda. Kandidātus atlases laikā aicināja uz pārrunām, lai vairāk iepazītos personīgi un uzdotu jautājumus par iemaņām un katrs iepazītos ar darba grupu un secinātu pats vai vēlas šādā darba grupā pavadīt savu praksi.
1. Kultūras menedžmenta uzdevumu izpilde
Projekta komandas komplektēšanas nosacījumi.
Projekts, kurā tika veikti prakses uzdevumi ir „Garīgā maize uz paplātes”, kas notika projekta „O!Vācija” ietvaros. Viens no galvenajiem komandas komplektēšanas nosacījumiem bija organizācijai pazīstamu cilvēku vākšana, par kuriem viņi bija pārliecināti, ka spēs veikt visus uzdevumus. Kā arī, lai komandā iekļautu vairāk radošus un aktīvus cilvēkus, kas ieviestu jauninājumus un jaunas idejas, tika pieņemti praksē studenti no RSEBA un LKK sabiedrisko attiecību un reklāmas specializācijas.
Komandas projektēšana un kandidātu atlase notika rūpīgi. Projektu vadītājai bija būtiski, lai kandidāti spētu veikt visus uzdevumus pilnvērtīgi un pieļautu pēc iespējas mazāk kļūdas, kā arī spētu laicīgi pamanīt un izlabot ne tikai citu, bet arī savas kļūdas. Liela uzmanība tika pievērsta iepriekšējai pieredzei, priekšrocības tika dotas tiem, kas bija jau darbojušies pasākumu organizēšanā vai bija strādājuši kādā no projekta darba grupām. Tā kā darbs bija saistīts ar dažādu valstu pārstāvjiem viena no priekšrocībām bija arī valodu zināšanas, precīzāk, angļu valoda, vācu valoda, krievu valoda un latviešu valoda. Kandidātus atlases laikā aicināja uz pārrunām, lai vairāk iepazītos personīgi un uzdotu jautājumus par iemaņām un katrs iepazītos ar darba grupu un secinātu pats vai vēlas šādā darba grupā pavadīt savu praksi.…
Prakses vietas raksturojums, Projekta komandas komplektēšanas nosacījumi,Projekta komandas iekšējās komunikācijas efektivitāte, Projekta vadītāja kompetence , Projekta plānošanas metodes, Projekta finansu avoti un izlietojums, Projektā izmantotie Mārketing- Mix instrumenti, Sabiedrisko attiecību stratēģijas un metožu pielietojumu prakses vietā, reklāmas un sabiedrisko aktivitāšu izvērtējums.
- Kultūras un mākslas projekts "Noass"
- Prakses atskaite par darbu muzejos
-
Prakses atskaite par darbu uzņēmumā "Lauku celtnieks"
Practice Reports6 Construction and construction works, Business
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite par darbu uzņēmumā "Lauku celtnieks"
Practice Reports for secondary school6
-
Prakses atskaite par darbu muzejos
Practice Reports for secondary school8
Evaluated! -
Prakses atskaite mārketingā
Practice Reports for secondary school8
-
Prakses atskaite par kādu tranzītuzņēmumu
Practice Reports for secondary school17
-
Viesnīcā "Rīga"
Practice Reports for secondary school15