Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:293990
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Pamatinformācija par organizāciju    5
1.1.  Organizācijas vispārējs raksturojums    5
1.2.  Organizācijas iekšējā vide    8
1.3.  Organizācijas ietekmējošā ārējā vide    12
1.4.  Organizācijas darbības SVID analīze    16
1.5.  Organizācijas gada pārskata bilance    18
2.  Organizācijas Personāla praktiskā vadība    21
2.1.  Personāla vadības politika un stratēģija    21
2.2.  Personāla speciālista vieta Organizācijas struktūrā un tā uzdevumi    24
2.3.  Profesiju klasifikatora izmantošana un amatu kategoriju noteikšana    26
2.4.  Motivēšanas pasākumu piemērošana    27
2.5.  Darbinieku (kompetenču) novērtēšana    29
3.  Kvalifikācijas darba sagatavošana    34
3.1.  Kvalifikācijas darba temata aktualitāte    34
3.2.  Kvalifikācijas darbā plānotie literatūras avoti    35
3.3.  Kvalifikācijas darba informācijas analīze    36
3.4.  Kvalifikācijas darba saturs    38
4.  Vieslekciju raksturojums    40
  SECINĀJUMI    42
  PRIEKŠLIKUMI    43
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    44
  GRAFISKĀ DAĻA    46
Extract

SECINĀJUMI
1. Bankas tiešsaistes vietnē un arī darbinieku iekšējā informācijas tīklā nav apkopota un strukturēta informācija par organizācijas vīziju, misiju, mērķi, funkcijām un stratēģiju, kas veido skaidru priekšstatu par organizāciju klientiem, darbiniekiem, piegādātājiem.
2. Nauda nav galvenais motivators darba vietā, ja darbinieks nesaskata savā ieguldītajā darbā jēgu, tad tas var izraisīt zemu produktivitāti un padarīt darbinieku nelaimīgu.
3. Pārstāvniecības personāla pārvaldes darbā tiek izmantots komerciāls lietojumprogrammu komplekts „Microsoft Office”.
4. Pārstāvniecībā nav izveidots darbinieku darba izpildes plānošanas un novērtēšanas process, kas ir arī darbinieku karjeras plānošanas pamatā.
5. Uzņēmumā nav izveidota darbinieku rokasgrāmata, kurā darbiniekam būtu skaidras tā tiesības, pienākumi, darba samaksu utt.
6. Pārstāvniecībā nav izveidots karjeras plāns darbiniekiem, kas var sabalansēt organizācijas vajadzības ar darbinieka, attīstot gan uzņēmumu (darbinieks „īstajā vietā” ir lielāks pienesums), gan darbinieku: jauni izaicinājumi, motivācija produktīvi strādāt.
7. Bankā strādā 250 darbinieki, bet personāla procesus kārto sekretariāts, kas darbojas gan kā sekretariāts, gan personāla daļa, kas būtu atdalāmas viena no otras.
8. Bankā nav sakārtoti rīkojumi no 2013.gada, kas liecina par lielu dokumentu slogu un nesakārtotu procesu darbību
9. Gada beigās ir jāveic revīzija organizācijā, lai izvērtētu vai esošie procesi atbilst mūsdienu tendencēm un ir atbilstoši uzņēmuma mērķiem veikti
10. Uzņēmumā iekšējā komunikācijā ar darbiniekiem izmanto e-pastu, skype, netiek izmantots iekšējais komunikāciju tīkls, kas veido, attīsta organizācijas kultūru.
11. Darbinieka ieteikumi vai idejas par organizācijas procesiem netiek ņemti vērā, nav izveidota strukturēta iespēja tos izteikt
12. Karjera nenozīmē virzību tikai uz augšu pa karjeras kāpnēm, bet darbinieks var iegūt profesionālas zināšanas, kas paaugstinātu tā darba spējas
13. Darba devējs pasargā sevi, ievērojot visas prasības attiecībā uz darbiniekiem, jo personāla speciālists ir tikai darbinieks, par visu atbil darba devējs.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register