Secinājumi
1. Uzņēmums veiksmīgi darbojās savā atrastajā nišā, izvēlēts ekonomiski izdevīgākais uzņēmuma modelis, proti, uzņēmums ar mikro nodokli;
2. Uzņēmumā ir izstrādāta vīzija un sasniedzamie mērķi;
3. Ir veikta piedāvājumu analīze un segmentēšana, katrai tirgus grupai ir savs piemērots produkts;
4. Tiek veiktas aktivitātes mārketinga pasākumos, kuras balstītas uz svētku dienām un īpašiem notikumiem;
5. Konkurenti uzņēmumam ir pasīvi, vienīgais mēģinājums iegūt tirgu, cenu dempings, kas nelabvēlīgi ietekmē tirgu kopumā;
6. Uzņēmums aktīvi darbojās sociālajos tīklos ne tikai reklamējot uzņēmumu un piedāvātos produktus, bet arī izglītojot savus klientus.
Priekšlikumi
1. Uzņēmumā vērojama patstāvīga komunikācija ar klientiem, tomēr, lai to uzlabotu, nākotnē vajadzētu plānot arī pilnveidot interneta mājas lapu, kur patērētājs varēs iegūt visu nepieciešamo informāciju, kā arī pats veikt rezervāciju un sekot līdz noslogotībai jebkurā viņam vēlamā laikā.
2. Klienta ērtībai, gaidīšanas laikā, kā arī rūpējoties par darbinieku ērtībām, nepieciešamas iegādāties un uzstādīt maksas kafijas automātu. Šajā gadījumā investīcijas kafijas automāta iegādei atmaksāsies realizējot kafiju.
3. Organizējot darbinieku pastāvīgu izglītošanu, sekojot izmaiņām solāriju un trenažieru pakalpojumu tirgū, solāriju tehnoloģijas attīstībai pasaulē un trenažieru modernizācijai, iespējams piesaistīt klientus ar kvalificētu informācijas piedāvājumu.
…