Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:664589
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.05.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

Kopsavilkums – pašvērtējums
Veicot kvalifikācijas praksi Talsu pirmsskolas izglītības iestādē “Sprīdītis”, sastādot katras dienas nodarbības plānu, tas tika veidots, lai bērni tiktu ieinteresēti, lai apgūtu nepieciešamo, lai bērniem tiktu radīta vēlme un interese atkārtot jau iemācīto, un apgūtu ko jaunu. Katra nodarbība tika sastādīta kopā ar Talsu pirmsskolas izglītības iestādes pedagogu, kurai ir audzinošā grupa. Katrai vadītajai nodarbībai centos izdomāt ko jaunu un savādāku, lai bērniem būtu interesantāks mācīšanās process. Svarīgi bērnam ir pasniegt informāciju tā, lai bērniem būtu vēlme klausīties un uzzināt vairāk par noteikto tēmu. Pievērsu lielu uzmanību uzskates materiāliem un bērnu patstāvīgai darbībai, jo bērniem vieglāk ir koncentrēties un saprast audzinātājas stāstīto, ja ir iespējams apskatīt lietas, kas saistās par noteikto tēmu. Savukārt, bērnu patstāvīgai darbībai uzmanību pievērsu, jo šīs grupiņas bērni labprātāk darbojas pastāvīgi un izveido ko jaunu, kas viņiem sagādā lielāku prieku.
Kā pedagogs centos ar bērniem izveidot savstarpēju sadarbību. Lai bērni vēlētos ar mani sadarboties, svarīgi bērnus ir ieinteresēt nodarbības norisē. Vislabāk to ir paveikt ar noslēpumainu stāstu, kura rezultātu bērni uzzina nodarbības beigās. Ja pirmā nodarbība ir bijusi veiksmīga, tad bērniem pedagogs šķiet interesants un lūdz palīdzību, ja tāda ir nepieciešama un pret pedagogu izturas ar cieņu, tādējādi veidojot sadarbību ar pedagogu. Vēl labs sadarbības veidošanas veids ar bērnu ir rotaļa, jo bērniem ļoti patīk izspēlēt dažādas rotaļas un labprāt mācās arī jaunas rotaļas.
Centos pietiekamā daudzumā bērnus uzslavēt, lai bērniem būtu pozitīvs stimuls. Ja uzslavu ir par daudz, tad , tad tas vairs nav kā pozitīvs stimuls, jo bērni pierod pie patstāvīgas uzslavas. Tā kā bērniem ļoti patīk doties ārā rotaļāties savā laukumiņā vai doties pastaigā, tad paziņojums par iešanu ārā arī var būt kā pozitīvs stimuls. Vēl bērniem ļoti patīk spēlēt rotaļas. Arī rotaļas var izmantot kā pozitīvu stimulu par paveiktu darbu. Lielākajai daļai bērnu patīk veikt pastāvīgos darbus. Vislabāk veic radošus darbus, kurš ir redzams un aptaustāms gala rezultātā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1360950
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register