Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:647742
 
Evaluation:
Published: 30.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Prakses vietas raksturojums, pašanalīze    3
2.  Bērnu personības jomu izpētes rezulti    4
3.  Divu nedēļu nodarbību plānojums integrētā pieejā    10
4.  Pedagoģisko situāciju raksturojums    17
5.  Filmētās nodarbības konspekts, analīze    19
6.  Izmantotā literatūra    26
Extract

Integrētas nodarbības pašanalīze
Atbilstoši nodarbības mērķim un uzdevumiem, varu izdarīt secinājumu:
Uzdevumus izvirzīju atbilstoši tēmai un vecumposmam, pilnveidojot pašapkalpošanās un aplicēšanas prasmes un zināšanas par ziediem.
Rīta cēlienā rosināju palīdzēt bērniem apliet augus, noslaucīt ar lupatiņu putekļus no augu lapām, ielikt ziedus vāzē, rosinot patstāvīgi ieliet ūdeni vāzē, kā arī pārrunājot: kāpēc nepieciešams ūdens tām? Nostiprinu pašapkalpošanās iemaņas (ielejot ūdeni vāzē, sagatavoties praktiskajam darbam u.c.) un orientēšanos grupā (novērot laikapstākļus pie loga), tā veicinot bērna patstāvību un darbīgumu.
Novēroju, ka dažkārt sniedzu atbildi par uzdoto jautājumu pati, pirms man bērni ir atbildējuši. Secinu, ka vispirms jāuzdod vairāk uzvedinošus jautājumus, lai bērni paši varētu nonākt pie secinājuma.
Rotaļnodarbību uzsāku ar dzejoli, lai bērnus ievadītu tēmā. Rosinu nosaukt ziedu krāsu, pārrunājam tā izskatu, smaržu un zieda sastāvdaļas, to visu izzinām caur savām maņām. Nostiprinu prasmi klausīties dzejoli, emocionāli tam atsaukties. Rosinu pāriet no vienas darbības pie otras ar Lāča – rotaļdrauga palīdzību, tā sasaistot darbības pārejas.
Jāpiestrādā pie jautājumu uzdošanas, lai manā runā nebūtu jautājumi ar „nē” un „jā” atbildēm. Jo vienmēr pastāv iespēja, kad kāds var pateikt „nē”.
Jāpievērš uzmanība manai vārdu izvēlei, kad runāju par ziedu, nejaucot zieda sastāvdaļas. Un aplicējot piedomāt pie secības. (Satraukumā nodarbībā sāku aplicēt no zieda..)
Izvēlētā rotaļa ir saistībā ar tēmu, lai noskaņotu un ievirzītu bērnus darbībā, nezaudējot motivāciju.
Veicot praktisko darbu pievēršu uzmanību katram bērnam, gan mudinot, gan uzslavējot par paveikto, radot pozitīvas emocijas. Grupā ir savi noteikumi, kurus ievērojam, lai bērni justos droši un neapjuktu, kā, piemēram, secība praktiskā darba laikā, kur katra lieta stāv pēc padarītā darba. Bet filmējot neiedomājos, ka bērni gribēs visu nolikt vietā, šo darbību vajadzēja ievērot.
Rosinu bērnus pēc padarītā darba doties pastaigā, lai sameklētu mūsu dārzā sarkanas un dzeltenas puķes.
Rotaļnodarbības laikā palīdz skolotāja palīgs, kas nodrošina pilnvērtīgu darbu.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1337108
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register