Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:252703
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Savas pedagoģiskās darbības kompetence    3
  Klases raksturojums    10
  Veiktā audzināšanas darba analīze un darba raksturojums    13
  Audzinātājas darba ar bērnu vecākiem raksturojums    15
  Vēroto stundu analīze    16
  Stundu konspekti un pašanalīze    25
  Integrēto nodarbību konspekti un pašanalīze    25
  Mācību stundu plāni   
Extract

Savas pedagoģiskās darbības kompetence

„Ārstam ir atļauts brīnumainā kārtā ielaist pasaulē dzīvību.
Man ir atļauts redzēt, ka katru dienu dzīve atdzimst ar jauniem jautājumiem, idejām, draudzību.
Arhitekts zina – ja viņš būvēs rūpīgi, celtne stāvēs gadsimtiem ilgi.
Skolotājs zina – ja viņš būvēs ar mīlestību un patiesību, uzceltais pastāvēs mūžīgi.
Es esmu kareivis, kurš cīnās ar negāciju, aizspriedumiem, šaubām, apātiju. Bet man ir ideāli sabiedrotie: Zinātkāre, Individualitāte, Radošās spējas, Prāts, Ticība, Mīlestība.
Par spīti tabulām, formulām, vārdiem man patiesībā nekas nav jāmāca, jo maniem skolēniem jāmācās tikai izprast pašiem sevi, un es zinu, ka cilvēkam var iedot visu pasauli, ļaujot saprast, kas viņš ir...
ES ESMU SKOLOTĀJS...”
Dž. V. Šleters


Aprakstot savu skolotājas kompetneci man ir jādomā par dažādu lomu pieņemšanu, lai es kļūtu par sadarbības partneri. Šīs lomas ir : darba vadītājs, gids, eksperts, padomdevējs, konsultants, palīgs, domubiedrs, iniciators, virzītājs utt.
Vēlos nedaudz pakomentēt galvenās skolotājai nepieciešamās īpašības un prasmes, kuras ir nepieciešamas skolotājam. Tās ir šādas īpašības:
1.Komunikabilitāte – šī īpašība, manuprāt, man piemīt, bet samērā maz, jo esmu diezgan kautrīga. Man pat liekas, ka brīžiem man ir bail no skolēniem un viņi to jūt un līdz ar to cenšas uzkāpt man uz „galvas”. Lai gan es spēju komunikicēties ar bērniem, tomēr man vēl zināma robeža ir jāpārvar, lai šī komunikicēšanās būtu brīva un pilnīga.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1148359
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register