-
Kvalifikācijas prakse skolvadībā. Rīgas 80.vidusskola
Nr. | Chapter | Page. |
Teorētiskā daļa | 4 | |
1. | Rīgas 80.vidusskolas raksturojums | 5 |
2. | Prakses uzdevumu izklāsts | 8 |
2.1. | Pilnvaru sadalījums, skolas direktora amata pienākumi un darba nedēļa | 8 |
2.2. | Skolas darba plānošana un vadība skolēnu Valsts pārbaudes darbu (VPD) organizēšanā 2018./2019. m.g. | 10 |
2.3. | Skolas darba plānošana mācību sasniegumu fiksēšanā un analīzē. Praktiskā IKT izmantošana izglītības iestādē | 10 |
2.4. | Pedagoģiskā procesa finansēšanas kārtība. Finansēšanas metodika izglītības iestāde. Direktores pilnvaras un atbildība pedagoģisko darbinieku darba samaksas noteikšanā,plānošanā | 12 |
2.5. | Darbinieku kvalitātes pakāpju piešķiršanas kārtība, būtība. Darbinieku līdzdalība ESF projektā | 16 |
2.6. | Dalība pedagoģiskā personāla sanāksmēs/sēdes | 17 |
2.7. | Skolas pašpārvaldes būtība un organizācija. Vidusskolas pasākuma organizācija | 20 |
2.7.1. | Vidusskolas pasākuma organizācija | 21 |
2.7.2. | Mācību stundu vērošana | 23 |
2.8. | Skolas darba kārtības un iekšējās kārtības noteikumu būtība, to ietekme uz skolas darba organizāciju | 29 |
2.9. | Informācijas sniegšana skolēniem, vecākiem, izmantojot skolas mājas lapu un/vai alternatīvus risinājumus. Informācijas sniegšanas efektivitāte | 31 |
2.10. | Skolas un pedagogu darbs tālākizglītības plānošanā, organizēšanā | 31 |
2.11. | Atbalsts skolēniem | 33 |
2.12. | Interešu izglītības plānošana un vadīšana | 35 |
Secinājumi | 38 | |
PIELIKUMI | 41 |
Secinājumi
Direktores galvenie pienākumi Rīgas 80.vidusskolā ir pārstāvēt izglītības iestādi sabiedrībā, plānojot attīstību, lūgt metodisko un materiālo atbalstu Rīgas Domes Izglītības un sporta departamentam, plānot administratīvās komandas sanāksmju saturu, informatīvi pedagoģiko sanāksmju saturu, organizēt sanāksmes, informēt administrāciju par jaunumiem, plānot un organizēt pedagoģiskās sēdes, plānot izglītības iestādes attīstību. Direktores darba nedēļa ir noslogota, tomēr vēl noslogotāka ir direktores vieniece izglītības jomā 7.-12.klasēm, ņemot vērā to, ka vietniece atbild par dažādiem jautājumiem un piedalās arī pedagoģiskajā procesā, vadot mācību stundas.
Rīgas 80. Vidusskolas vietnieku skaits ir optimāls, ņemot vērā lielo skolēnu skaitu. Pilnvaru sadalījums izglītības iestādē varētu būt efektīvāks, lai administrācijai pietiktu laiks, ko atvēlēt pedagogu atbalstam, dažādos ar darbu saistītos jautājumos.
Valsts pārbaužu darbu organizēšana izglītības iestādē ir nodrošināta tā, lai ikkatrs skolēns un skolotājs tiktu iepazīstināts ar to organizēšanas procesu, norises noteikumiem un citiem svarīgiem jautājumiem. Plānojot un organizējot Valsts pārbaudes darbus, ir laicīgi jāseko līdzi MK noteikumiem par pārbaužu darbu organizēšanu attiecīgajā mācību gadā.
Izglītības iestādes IKT nodrošinājums ir daļēji atbilstošs modernai skolai, tādēļ, ka izglītības iestādē nav brīvi pieejami datori, nedz skolēniem, nedz pedagogiem, kas tomēr veicinātu operatīvāku informācijas gūšanu un nodošanu, kā arī ne visi kabineti nodrošināti kaut ar minimumu- skaņas sistēmu, kas,piemēram, kavē skolēnu valodu kompetences attīstību.
…
Kvalifikācijas "Izglītības darba vadītājs" prakses atskaite. Analizēta iestādes darbība, iestādes nolikums, normatīvo aktu izpilde, vadītāja kompetence u.c. ar izglītības vadību saistītie jautājumi.
- Izglītības praktikums pirmsskolā
- Kvalifikācijas prakse skolvadībā. Rīgas 80.vidusskola
- Sākumskolas (6-10 gadi) skolnieka novērošana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Izglītības praktikums pirmsskolā
Practice Reports for university9
-
Sākumskolas (6-10 gadi) skolnieka novērošana
Practice Reports for university6
-
Praktikums pirmsskolas un skolas pedagoģijā
Practice Reports for university6
-
Attīstoši koriģējoša prakse
Practice Reports for university23
-
Prakses pārskats SIA "Grifs AG"
Practice Reports for university59