Practice Reports
Humanities
Public Relations
Kvalifikācijas prakses atskaite sabiedriskajās attiecībās-
Kvalifikācijas prakses atskaite sabiedriskajās attiecībās
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS | 5 |
1.1. | Nosaukums un atrašanās vieta | 5 |
1.2. | Organizācijas darbības specifikas apraksts | 5 |
1.3. | Organizācijas struktūras apraksts un shēma izceļot SA speciālista vai tā pienākumu izpildītāja vietu tajā | 6 |
1.4. | SA speciālista pienākumi un tiesības uzņēmumā | 7 |
2. | SABIEDRISKO ATTIECĪBU PAKALPOJUMA SAŅĒMĒJS PRAKSES VIETĀ | 10 |
3. | KRĪŽU VADĪBA SABIEDRISKAJĀS ATTIECĪBĀS | 11 |
4. | KAMPAŅAS IZSTRĀDES RAKSTUROJUMS UN ANALĪZE | 17 |
4.1. | Izstrādāta kampaņa | 18 |
4.1.1. | Projekta pieteikums | 18 |
4.1.2. | Analīze – problēmas definēšana | 19 |
4.1.3. | Plānošana – programmas veidošana | 19 |
4.1.4. | Realizēšana – aktīva darbība un komunikācija | 22 |
4.1.5. | Laika – aktivitāšu plāns | 23 |
4.1.6. | Kontrole – programmas izvērtēšana | 24 |
5. | NETRADICIONĀLĀS SABIEDRISKO ATTIECĪBU METODES | 25 |
6. | INDIVIDUĀLAIS DARBS | 26 |
6.1. | Kvalifikācijas darba temata aktualitāte | 26 |
6.2. | Kvalifikācijas darba provizoriskais saturs | 27 |
6.3. | Kvalifikācijas darbā iespējamo izmantoto literatūras avotu klāsti | 29 |
SECINĀJUMI | 30 | |
PRIEKŠLIKUMI | 31 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 32 | |
GRAFISKĀ DAĻA | 33 | |
PIELIKUMI | 38 |
SECINĀJUMI
1. Prakses vietā netradicionālās metodes ir vāji attīstītas.
2. Prakses vietā nav izstrādāts krīzes vadības plāns.
3. Prakses vietā visus lēmumus pieņem ģenerāldirektore, bez viņas piekrišanas netiek pieņemti būtiski lēmumi.
4. Sabiedrisko attiecību speciālists regulāri ievieto informāciju organizācijas mājaslapā un atbild par organizācijas tēla popularizēšanu.
5. Ar sabiedrisko attiecību kampaņas plānu var veicināt atpazīstamību un piesaistīt jaunus klientus.
6. Kvalifikācijas darba pētījums palīdzēs pilnveidot prakses vietas tēlu.
PRIEKŠLIKUMI
1. Lielāku uzmanību piesastīt organizācijas klientiem, kā arī potenciālajiem klientiem, vairāk komunicēt ar patērētajiem. Sabiedrisko attiecību speciālistam vajadzētu vairāk veidot kampaņas, tās var palīdzēt uzlabot situāciju.
2. Izstrādāt krīzes vadības plānu.
3. Lai attīstītu organizāciju, veicināt tās atpazīstamību, nepieciešams regulāri reklamēt, tieši ko šī organizācija piedāvā.
4. Popularizēt piedāvājumus, veicot informatīvās preses konferences, prezentācijas.
5. Uzlabot savu mājas lapu, piemēram, tajā ievietojot vairākus jaunus interneta rīkus, lai varētu blogot un klienti varētu rakstīt komentārus par uzņēmumu, biežāk atjaunot informāciju. Organizācija EFUMO piedāvā bezmaksas mājaslapas auditu, lai precizētu, ko tieši nepieciešams pilnveidot (identificēt kļūdas un nepilnības mājaslapā).
6. Organizācijai nepieciešams algot sabiedrisko attiecību speciālistu, jo pašlaik pienākumus pilda organizācijas direktore. Ja oganizācijā būtu sabiedrisko attiecību speciālists ar attiecīgu izglītību, tad, iespējams, tiktu atrisinātas dažas problēmas, piemēram, tiktu izstrādāts krīzes vadības plāns, organizācija vairāk strādatu ar SA netradicionālajām metodēm. Organizācijā ir viss, lai tur būtu iespēja strādāt sabiedrisko attiecību speciālistam.
…
- Kvalifikācijas prakses atskaite sabiedriskajās attiecībās
- Sabiedrisko attiecību studenta prakses atskaite
- Sekretāres prakses atskaite
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Sekretāres prakses atskaite
Practice Reports for university66
-
Sabiedrisko attiecību studenta prakses atskaite
Practice Reports for university11
-
Prakses atskaite
Practice Reports for university8
-
Prakses atskaite reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūrā "Airport"
Practice Reports for university17
-
Sabiedrisko attiecību prakses atskaite SIA "Borts"
Practice Reports for university9