Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:144095
 
Evaluation:
Published: 10.05.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
ORGANIZĀCIJAS VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    6
1.1  Pamatinformācija par organizāciju un vēsturi    6
1.2  Organizācijas darbības specifikas    7
1.3  Digitālā mārketinga speciālista pienākumi darba vietā    9
1.4  Izmantoto marketinga pētījumu raksturojums    10
ORGANIZĀCIJAS MĀRKETINGA VIDES RAKSTUROJUMS    12
2.1  Produktu/pakalpojumu raksturojums    12
2.2  Cenu veidošanas pamatprincipu raksturojums    14
2.3  Organizācijas vieta un sadales kanālu raksturojums    15
2.4  Izmantoto veicināšanas rīku raksturojums    16
2.5  Organizācijas kultūras raksturojums    17
2.6  Organizācijas klientu raksturojums    18
2.7  Organizācijas konkurentu raksturojums    20
2.8  Organizācijas piegādātāju/sadarbības partneru raksturojums    21
2.9  Jauna produkta izstrādes un virzības tirgū raksturojums    22
2.10  Netieši ietekmējošo faktoru raksturojums    23
2.11  SVID analīze    25
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA PIELIETOJUMS ORGANIZĀCIJĀ    27
3.1  Digitālā mārketinga plāna raksturojums    27
3.2  Digitālā mārketinga komunikācijas kanālu analīze    28
3.3  Digitālo mārketinga rīku raksturojums    30
3.4  Prakses vietā veiktā patstāvīgā darba analīze un novērtējums    31
ĀRPUSLEKCIJU PASĀKUMU RAKSTUROJUMS    33
4.1  Vieslekciju, mācību ekskursiju, mārketinga nozares pasākumu raksturojums un svarīgākās atziņas    33
KVALIFIKĀCIJAS DARBA INDIVIDUĀLAIS UZDEVUMS    35
5.1  Kvalifikācijas darba temata aktualitāte un nozīmīgums    35
5.2  Kvalifikācijas darba saturiskā pārskata raksturojums    36
5.3  Kvalifikācijas darbā izmantoto literatūras avotu raksturojums    37
  SECINĀJUMI    38
  PRIEKŠLIKUMI    40
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    41
  PREZENTĀCIJAS DAĻA    30
Extract

1.1 Pamatinformācija par organizāciju un vēsturi

SIA “Synergy Consulting” ir IT pārvaldības pakalpojumu un produktu izstrādātāju uzņēmums. Uzņēmuma biroja atrašanās vieta ir Lietuvas centrā, Viļņā, Laisves avēnija 78B un tā pamatdarbība klasificējas šādi: IT pārvaldības pakalpojumu izstrāde : procesu projektēšanu; procesu īstenošana, procesu attīstība un integrācija; IT pārvaldības produktu izstrāde (SM Cloud, Qualys, Ivanti). Uzņēmums darbojas B2B sektorā un piedāvā savus produktus un pakalpojumus uzņēmumiem un uzņēmējiem. Uzņēmums piedalās arī dažādos valsts iepirkumu konkursos.
Vīzija, misija un vērtības ir galvenie rīki organizācijas vadīšanai. Misija un vērtības tiek saprastas kā fundamentālas lietas, kas nosaka organizācijas pastāvēšanas jēgu un tai piederošo cilvēku nozīmi. Pēc “WKND” dibinātāja Edgara Pētersona domām : “Būtībā uzņēmums var pastāvēt arī bez misijas, vīzijas un vērtībām, taču pie zināma attīstības līmeņa un cilvēku skaita uzņēmumā, šīs pamatnostādnes ir nepieciešams definēt. Pretējā gadījumā darbiniekiem, kolēģiem, klientiem un arī sadarbības partneriem rodas jautājums, kāds ir uzņēmuma mērķis, kāpēc un par ko šis uzņēmums ir, kā arī, kur uzņēmums vēlas attīstīties un ko darīt. Ja atbildes uz šiem jautājumiem nav, var rasties dažādas interpretācijas, kas nav vienotas un neļauj uzņēmumam veiksmīgi attīstīties,” (Swedbank biznesam; “5 iemesli, kāpēc uzņēmuma misija, vīzija un vērtības ir nepieciešamība” 2022).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register