Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,56 (16%)
Discounted price*:
2,93
Purchase
Add to Wish List
ID number:886430
Author:
Evaluation:
Published: 01.08.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Prakses vietas apraksts    4
2.  Uzņēmuma mārketinga kompleksa analīze    5
2.1.  Produktu politika    5
2.2.  Cenu politika    6
2.3.  Atrašanās vieta    6
2.4.  Uzņēmuma pielietotās mārketinga komunikācijas    6
3.  Uzņēmuma mārketinga vide    8
3.1.  Iekšējās vides elementi    8
3.2.  Ārpus uzņēmuma mikrovides faktoru izvērtējums    8
3.3.  Makrovides faktori, kam uz uzņēmumu ir netieša ietekme    8
4.  Darbs ar klientiem    10
4.1.  Uzņēmuma līdzšinējās pieejas klientu apkalpošanai izvērtējums    10
4.2.  Ieteikumi darbam ar klientiem    10
5.  Klientu aptauja    11
5.1.  Aptaujas anketas rezultāti    11
5.2.  Priekšlikumi pēc aptaujas rezultātiem    11
6.  Tirgus segmentēšana uzņēmumā    12
6.1.  Klientu segmentēšana    12
6.2.  Tirgus aptveršanas stratēģijas    12
6.3.  Līdz šim neaptverts tirgus segments    12
7.  Konkurentu analīze    13
  Secinājumi    14
  Priekšlikumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Extract

7. Konkurentu analīze
Uzņēmums darbojas monopolistiskās konkurences situācijā, jo pilsētā ir daudz dažāda mēroga firmas, kas nodarbojas ar to pašu. Ir cenu atšķirības. Piemēram, mazo mīluļu barības var nopirkt ne tikai zooveikalos, bet arī gandrīz visos pārtikas veikalos. Tāpat ir ar darba apģērbu, saimniecības un lauksaimniecības precēm.
Bija ļoti grūti salīdzināt konkurentus, jo kā jau iepriekš minēju SIA „X” piedāvā ļoti daudz dažādas preces. Pilsētā nav atrodams neviens veikals, kas piedāvātu tieši tādu pašu produkciju. Katrai tirdzniecības daļai ir savi atšķirīgi konkurenti.
Tiešie konkurenti ir visi zooveikali pilsētā. Kopā tie ir seši veikali. Konkurentiem ir bagātīgs preču klāsts, kas atšķiras no prakses devēja. Pastāv arī cenu atšķirības. Tomēr šie konkurenti vairāk specializējas tieši mazo mīluļu barību un papildbarību tirdzniecībā, rotaļlietu un mazo dzīvnieku tirdzniecībā. Konkurenti piedāvā tādu pašu preci, tomēr daudzo piegādātāju dēļ precēm atšķiras nosaukums.
Interneta veikals www.majasmilulis.lv piedāvā ļoti līdzīgu produkciju, kuru pircējs izvēlas un pasūta internetā. Minimālai pirkuma summai X reģionā jābūt 30,00 latiem plus piegādes izdevumi. Šis piegādātājs varētu būt konkurents apkalpojot saimniecības ar lielāku mājdzīvnieku skaitu.
Lai salīdzinātu prakses devēja un konkurentu cenu līmeni, izvēlējos sešas dažādas preces, kuru cenas salīdzināju.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketinga prakses atskaite SIA "X"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/886430

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register