-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1. | PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU | 6 |
1.1. | Vispārējs uzņēmuma raksturojums | 6 |
1.2. | Uzņēmuma darbība | 7 |
1.3. | Digitālā mārketinga speciālista pienākumu raksturojums | 8 |
1.4. | Izmantoto mārketinga pētijumu raksturojums | 9 |
2. | MĀRKETINGA VIDES RAKSTUROJUMS | 10 |
2.1. | “XXX” pakalpojumu raksturojums | 10 |
2.2. | Cenu veidošanas pamatprincipu raksturojums | 14 |
2.3. | “XXX” vietas un sadales kanālu raksturojums | 15 |
2.4. | “XXX” konkurentu raksturojums | 16 |
2.5. | “XXX” sadarbības partneru raksturojums | 17 |
2.6. | Netieši ietekmējošo faktoru raksturojums | 18 |
2.7. | “XXX” SVID analīze | 19 |
3. | DIGITĀLĀ MĀRKETINGA PIELIETOJUMS ORGANIZĀCIJĀ | 21 |
3.1. | Digitālā mārketinga plāna raksturojums | 21 |
3.2. | Digitālo mārketinga komunikācijas kanālu analīze | 22 |
3.3. | Digitālo mārketinga rīku raksturojums | 23 |
3.4. | Prakses vietā veiktā patstāvīgā darba analīze un novērtējums | 24 |
4. | ĀRPUSLEKCIJU PASĀKUMU RAKSTUROJUMS | 26 |
5. | KVALIFIKĀCIJAS DARBA SAGATAVOŠANAS INDIVIDUĀLAIS UZDEVUMS | 28 |
5.1. | Kvalifikācijas darba temata aktualitāte un nozīmīgums | 28 |
5.2. | Kvalifikācijas darba saturiskā pārskata raksturojums | 28 |
5.3. | Kvalifikācijas darbā izmantoto literatūras avotu raksturojums | 28 |
SECINĀJUMI | 30 | |
PRIEKŠLIKUMI | 31 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS | 32 | |
PREZENTĀCIJAS DAĻA | 33 | |
PIELIKUMI | 38 |
SECINĀJUMI
1. Reklāmas likuma mērķis ir reglamentēt reklāmas izgatavošanu un izplatīšanu, kā arī noteikt reklāmas izgatavošanā un izplatīšanā iesaistīto personu tiesības, pienākumus un atbildību, aizsargāt personu, kā arī kopumā visas sabiedrības intereses reklāmas jomā un veicināt godīgu konkurenci.
2. Uzņēmums „XXX” piedāvā 12 dažāda veida pakalpojumus, tie būtu: SEO audits, ikmēneša SEO pakalpojumi, atslēgvārdu izpēte, atkopšanās no google manuālā soda, “Google My Business” konta pilnveide un uzturēšana, reklāmrakstu izvietošanas vadība, tehniskie SEO labojumi, tehniskais SEO audits, SEO e-komercijai, sociālo tīklu mārketinga, reklāmas pakalpojumu un mājaslapas SEO optimizācijas veida pakalpojumi.
3. Vienīgais cenu veidošanas faktors, kurš ir uzņēmuma vadītāja pārraudzībā ir pašas aģentūras uzcenojums, bet arī tas savā mērā ir atkarīgs no visiem iepriekš minētajiem faktoriem – nodokļiem, tirgus situācijas, reklāmrakstu izvietošanas cenas un darbaspēka izmaksām.
4. SIA „XXX” piedāvātais produkts nav lēts un ir ļoti specifisks, līdz ar to tas ir domāts ļoti šauram sabiedrības lokam. Pats uzņēmums savu mērķauditoriju nav definējis, jo piedāvātie pakalpojumi ir aktuāli jebkuras nozares uzņēmumiem, toties uzņēmums “XXX” īpaši koncentrējas uz e-komercijas, finanšu uzņēmumu, lokālo pakalpojumu sniedzēju un azartspēļu sfēras uzņēmumiem.
…
Prakses atskaitē ir 5 nodaļas. Pirmajā nodaļā ir aprakstīta informācija par prakses vietu, otrajā nodaļā darba autors sniedz marketinga vides raksturojumu prakses vietā. Trešajā nodaļā darba autors sniedz raksturojumu par digitālā mārketinga pielietojumu prakses vietā SIA „XXX”. Ceturtajā nodaļā prakses darba autors apraksta semestra laikā apmeklētos nozares pasākumus, bet piektajā nodaļā darba autors apraksta kvalifikācijas darba temata aktualitāti, nozīmīgumu, darba saturiskā pārskata un darbā izmantoto literatūras avoto raksturojumu.
Koledžas darbs.
- Kvalifikācijas prakses atskaite
- Kvalifikācijas prakses atskaite
- Kvalifikācijas prakses atskaite uzņēmējdarbībā DUS "Dinaz"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Kvalifikācijas prakses atskaite uzņēmējdarbībā DUS "Dinaz"
Practice Reports for university17
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university87
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university19
-
Kvalifikācijas prakses atskaite SIA "Apģērbi"
Practice Reports for university15
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university4