Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:595527
 
Evaluation:
Published: 04.08.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU    6
1.1.  Vispārējs uzņēmuma raksturojums    6
1.2.  Uzņēmuma darbība    7
1.3.  Digitālā mārketinga speciālista pienākumu raksturojums    8
1.4.  Izmantoto mārketinga pētijumu raksturojums    9
2.  MĀRKETINGA VIDES RAKSTUROJUMS    10
2.1.  “XXX” pakalpojumu raksturojums    10
2.2.  Cenu veidošanas pamatprincipu raksturojums    14
2.3.  “XXX” vietas un sadales kanālu raksturojums    15
2.4.  “XXX” konkurentu raksturojums    16
2.5.  “XXX” sadarbības partneru raksturojums    17
2.6.  Netieši ietekmējošo faktoru raksturojums    18
2.7.  “XXX” SVID analīze    19
3.  DIGITĀLĀ MĀRKETINGA PIELIETOJUMS ORGANIZĀCIJĀ    21
3.1.  Digitālā mārketinga plāna raksturojums    21
3.2.  Digitālo mārketinga komunikācijas kanālu analīze    22
3.3.  Digitālo mārketinga rīku raksturojums    23
3.4.  Prakses vietā veiktā patstāvīgā darba analīze un novērtējums    24
4.  ĀRPUSLEKCIJU PASĀKUMU RAKSTUROJUMS    26
5.  KVALIFIKĀCIJAS DARBA SAGATAVOŠANAS INDIVIDUĀLAIS UZDEVUMS    28
5.1.  Kvalifikācijas darba temata aktualitāte un nozīmīgums    28
5.2.  Kvalifikācijas darba saturiskā pārskata raksturojums    28
5.3.  Kvalifikācijas darbā izmantoto literatūras avotu raksturojums    28
  SECINĀJUMI    30
  PRIEKŠLIKUMI    31
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    32
  PREZENTĀCIJAS DAĻA    33
  PIELIKUMI    38
Extract

SECINĀJUMI
1. Reklāmas likuma mērķis ir reglamentēt reklāmas izgatavošanu un izplatīšanu, kā arī noteikt reklāmas izgatavošanā un izplatīšanā iesaistīto personu tiesības, pienākumus un atbildību, aizsargāt personu, kā arī kopumā visas sabiedrības intereses reklāmas jomā un veicināt godīgu konkurenci.
2. Uzņēmums „XXX” piedāvā 12 dažāda veida pakalpojumus, tie būtu: SEO audits, ikmēneša SEO pakalpojumi, atslēgvārdu izpēte, atkopšanās no google manuālā soda, “Google My Business” konta pilnveide un uzturēšana, reklāmrakstu izvietošanas vadība, tehniskie SEO labojumi, tehniskais SEO audits, SEO e-komercijai, sociālo tīklu mārketinga, reklāmas pakalpojumu un mājaslapas SEO optimizācijas veida pakalpojumi.
3. Vienīgais cenu veidošanas faktors, kurš ir uzņēmuma vadītāja pārraudzībā ir pašas aģentūras uzcenojums, bet arī tas savā mērā ir atkarīgs no visiem iepriekš minētajiem faktoriem – nodokļiem, tirgus situācijas, reklāmrakstu izvietošanas cenas un darbaspēka izmaksām.
4. SIA „XXX” piedāvātais produkts nav lēts un ir ļoti specifisks, līdz ar to tas ir domāts ļoti šauram sabiedrības lokam. Pats uzņēmums savu mērķauditoriju nav definējis, jo piedāvātie pakalpojumi ir aktuāli jebkuras nozares uzņēmumiem, toties uzņēmums “XXX” īpaši koncentrējas uz e-komercijas, finanšu uzņēmumu, lokālo pakalpojumu sniedzēju un azartspēļu sfēras uzņēmumiem.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register