Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:673901
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.03.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.daļa.  PĒTĪJUMA MĒRĶIS UN UZDEVUMI    1
2.daļa.  TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    1
3.daļa.  INSTRUMENTĀRIJS    2
4.daļa.  NORISES GAITA    2
5.daļa.  REZULTĀTI    3
6.daļa.  SECINĀJUMI    3
Extract

Pētījuma mērķis ir apzināt ceptuves “Rausītis” produkcijas konkurētspēju tirgū un noteikt biežāk patērējamos un pieprasītākos produkcijas veidus.
Noteikt vai konkurentu apzināšana un pircēju pieprasījuma zināšanas ietekmē uzņēmuma apgrozījumu.


2.TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS

Tirgus pētījumos var izmantot kā kvalitatīvās, tā arī kvantitatīvās pētīšanas metodes. Pie kvalitatīvajām pētīšanas metodēm var pieskaitīt fokusgrupas, dziļās intervijas, eksperimentu, novērošanu. Savukārt kvantitatīvās pētīšanas metodes ir anketēšana, strukturētās intervijas, testēšanas metodes.
Savam pētījumam es izvēlējos anketēšanu. Anketēšana ir sociālpsiholoģisko un citu pētījumu metode, kurā pētnieka un respondenta mijiedarbība ir pastarpināta ar anketu. Anketa parasti satur instrukciju, jautājumus, iespējamo atbilžu variantus (ne vienmēr), no kuriem respondents izvēlas sev pieņemamo. Anketēšana var notikt gan individuāli, gan grupā klātienē (anketētājs pats izdala un savāc anketas, nereti tās tiek aizpildītas anketētāja klātbūtnē) vai neklātienē (piem., ar pasta starpniecību). Anketēšanā iegūto datu objektivitāte ir atkarīga no daudzu nosacījumu ievērošanas: pareizas jautājumu izvēles un iespējas aptvert lielu skaitu respondentu unadekvātu statistisko datu analīzi. Anketēšanas priekšrocība, salīdzinot ar intervēšanu , ir tā, ka neilgā laikā iespējams aptvert ievērojamu respondentu skaitu un gūt labāku datu kvantitatīvu apstrādi. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1126591
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register