Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:158006
Evaluation:
Published: 09.04.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Organizācijas saimnieciskā darbība    3
1.1.  Pēdējo gadu darbības rezultāti    4
1.2.  Attīstības gaita un tendences    5
1.3.  Priekšlikumi saimnieciskās darbības uzlabošanai    7
2.  Organizācijas mārketinga darbība    8
2.1.  Mārketinga funkcijas    8
2.2.  Biedrības klientūra un / vai patērētāji    9
2.3.  Konkurenti un konkurētspēja    10
2.4.  Mārketinga komunikācijas efektivitāte    11
  Mārketinga audita izziņa    12
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras saraksts    28
Extract

Secinājumi
1. Biedrība Labdaris.lv ir bezpeļņas organizācija, kurai ir skaidri noteikti mērķi, uz kuriem tā efektīvi tiecas, izmantojot dažādus mārketinga paņēmienus, lai piesaistītu aizvien vairāk cilvēkus, kas varētu sniegt palīdzību ziedojot.
2. Mērķauditorija biedrībai Labdaris.lv lielākoties ir jaunas māmiņas un pensionāri, kas emocionālāk uztver palīdzības lūdzēju stāstus un ir gatavi ziedot vismaz nelielas summas, taču regulāri, kā arī turīgi cilvēki, kas ziedo, lai pašapliecinātos un paaugstinātu pašapziņu.
3. Mārketings ir neatņemama Labdaris.lv ikdienas sastāvdaļa, jo pētījumu rezultātā tika noskaidrots, ka pateicoties tam cilvēki atkal sāk uzticēties šai biedrībai un nepakļaujas nomelnošanai, bet atsaucas uz rīkotajiem pasākumiem un biežāk paši iesaistās dažādās aktivitātēs, lai redzētu kā notiek ziedojumu vākšana.

Priekšlikumi
1. Lai turpinātu atgūt labo slavu, komunikācijas nodaļas vadītājai nepārtraukti ir jāievāc informācija par saziedotajām naudas summām un laicīgi tās jāizvieto biedrības mājaslapā, lai cilvēki justos droši par savu ziedoto naudu un sekotu līdzi vēl nepieciešamās naudas summas apjomam.
2. Reklāmas efektivitātes uzlabošanai biedrības vadībai būtu nepieciešams aicināt palīdzības lūdzējus piedalīties video materiālu uzņemšanā, izklāstot savu stāstu un aicinot sabiedrību nepalikt vienaldzīgiem, un vēlāk tos publicēt sociālajos tīklos.
3. Pasākumu organizatorei ir nepieciešams censties ikreiz aicināt uz labdarības pasākumiem sabiedrībā atpazīstamus cilvēkus, kas neatteiktos kļūt par pasākumu vēstnešiem un rosinātu ikvienu kā ieraksties uz šiem svētkiem, tā arī palīdzēt cilvēkiem atveseļoties un kļūt laimīgiem ziedojot.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,27 €
Work pack Nr. 1365818
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register