Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:935490
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma un biroja darbs (organizācija un vadība)    3
1.1.  Uzņēmuma dibināšanu apliecinoši dokumenti    3
1.2.  Vadības struktūra    3
1.3.  Biroja darba organizācija un plānošana    3
2.  Lietvedība    5
2.1.  Lietvedības procesa organizēšana iestādē    5
2.2.  Dokumenta oriģināls un dokumenta oriģināla atvasinājumi, to juridiskais spēks    5
2.3.  Dokumentu reģistrācijas veidi un formas    6
2.4.  Pasta sūtījumi, to veidi, noformēšana un nosūtīšanas kārtība    6
2.5.  Dokumentos paredzēto uzdevumu izpildes kontrole    7
2.6.  Organizatorisko dokumentu veidi, to noformēšana    7
2.7.  Rīkojuma dokumenti, to noformēšana    8
2.8.  Faktus fiksējošo dokumentu veidi, to noformēšana    8
2.9.  Sarakstes dokumentu veidi, to noformēšana    9
2.10.  Personas lieta – dokumentu veidi, to noformēšanas un ievietošanas kārtība    10
2.11.  Lietu nomenklatūra un lietu kārtošana ikdienā    10
2.12.  Lietu nodošana glabāšanai    10
3.  Datorzinību pamati    12
3.1.  Izmantotās datora aparatūras apraksts    12
3.2.  Izmantotās datora programmatūras apraksts    12
3.3.  Tekstapstrādes lietotnes    12
3.4.  Izklājlapas    13
3.5.  Prezentāciju lietotnes    15
3.6.  Internets    15
3.7.  Multimediji    15
3.8.  Citas prakses laikā pielietotās programmas    15
4.  Saskarsme    16
4.1.  Novērtēt, kādas jūsu temperamenta stiprās puses un vājības ietekmēs jūs kā izvēlētās profesijas darbinieku. Kā tas izpaužas saskarsmē?    16
4.2.  Uzrakstiet kādas sarunas analīzi. Analizējiet gan sarunas verbālos aspektus, gan sarunubiedru neverbālo izturēšanos    16
4.3.  Personāla loma saskarsmē ar klientu    16
  Secinājumi    18
  Priekšlikumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Extract

SECINĀJUMI
1. Saņemto un nosūtāmo dokumentu reģistrāciju vajadzētu veikt kādā speciāli izveidotā programmā nevis Microsoft Excel, kas nav droši, jo ir bijuši gadījumi, kad šie dati var pazust.
2. Uzņēmumam nav speciāli izveidotas klientu pieņemšanas telpas, tāpēc atbraukušie šoferi, kuriem ir nepieciešams saņemt pavadzīmi, uzturas nelielā telpā, kurā nav ventilācijas.
3. Mainoties darbiniekiem, pie kabinetu durvīm netiek nomainītas amatu plāksnītes, kuras klientiem raisa neizpratni, jo viņš ir atnācis pie viena darbinieka, bet viņš vairs neatrodas šajā kabinetā.
4. LODE SIA nav pabeigta lietu nomenklatūras izstrāde. 3 gadu laikā darbinieki nav piestrādājuši pie tā.

PRIEKŠLIKUMI
1. Iegādāties drošāku programmu saņemto un nosūtāmo dokumentu reģistrācijai.
2. Apmeklētāju telpā vajadzētu ierīkot ventilāciju vai rast risinājumu, kā padarīt gaisu vieglāku, piemēram, izmantot gaisa atsvaidzinātājus.
3. Darbinieku kabinetiem vajadzētu mainīt nosaukumus pie durvīm atbilstoši ieņemamajam amatam.
4. Ir jāpabeidz lietu nomenklatūra, jo tā disciplinētu darbiniekus.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1348130
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register