-
Loģistika starptautiskā uzņēmumā "X"
Practice Reports17 Communications, Transport, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1. | LOĢISTIKAS NOZARES UN UZŅĒMUMA X DARBĪBAS APRAKSTS | 5 |
1.1. | Loģistikas nozares analīze | 5 |
1.2. | Uzņēmuma vispārējs apraksts | 6 |
1.3. | Uzņēmuma struktūra | 8 |
1.4. | Uzņēmuma mērķi, misija un vīzija | 10 |
1.5. | Uzņēmuma konkurentu analīze | 14 |
1.6. | Uzņēmuma SVID analīze | 15 |
2. | UZŅĒMUMA X MARŠRUTA ANALĪZE | 17 |
2.1. | Uzņēmuma maršruta analīze | 17 |
2.2. | Uzņēmuma servisa analīze | 19 |
2.3. | Uzņēmuma klientu apkalpošanas analīze | 21 |
3. | STARPTAUTISKIE KRAVU PĀRVADĪJUMI LOĢISTIKAS NOZARĒ | 25 |
SECINĀJUMI | 27 | |
PRIEKŠLIKUMI | 28 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 29 | |
PIELIKUMS | 30 |
SECINĀJUMI
Apkopojot Prakses atskaites rezultātus, autors sniedz sekojošus secinājumus:
1) Jebkura uzņēmuma veiksmīga attīstība lielā mērā ir atkarīga no tā, cik apzinīgi un produktīvi savus darba pienākumus veic tā personāls. Savukārt darbinieka darba kvalitāte un atdeve ir atkarīga no motivācijas spēka. Uzņēmumā X Ltd darba devējs nodarbina 2000 darbinieku un rūpējas, lai darbiniekiem uzņēmumā būtu viss nepieciešamais sākot ar kvalitatīvu darba apģērbu, beidzot ar drošiem, veselībai nekaitīgiem darba nosacījumiem. Darbavietā ir arī ieviesta darbinieka veselības apdrošināšana.
2) Uzņēmums X Ltd Lielbritānijas transporta pārvadājuma nozarē atrodas jau 85 gadus. Šodien uzņēmums ir viens no vadošākajiem transporta preču pārvadātājiem Lielbritānijā ar 32 apkalpojošiem reģioniem visā valstī.
3) Uzņēmums X Ltd ir liela atbildība gan pret klientu pasūtītāju, gan pret pārvadājamo kravu – uzņēmums parasti strādā ar pastāvīgajiem klientiem, un cenšas tiem palīdzēt visos loģistikas jautājumos. Katra krava tiek apdrošināta, ar ko sniedz garantiju par kravas drošību. Pēc abpusējas vienošanās ar klientu, uzņēmums kravu pārvadājumus var veikt arī ar speciālu apsardzes piesaisti.
4) Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi atbilst uzņēmuma nospraustajiem mērķiem un ir vērsti uz uzņēmuma attīstību un klienta vēlmju izpildi 24 stundas diennaktī.
5) Uzņēmuma iekšējie draudi ir saistīti ar uzņēmuma vadības lēmumiem, motivācijas programmas izveidi darbiniekiem un to iestrādi uzņēmumā. Uzņēmums lielu nozīmi pievērš darbinieku drošiem darba apstākļiem, kas ir ļoti vajadzīgs un novērtējams darbs no darba devēja puses.
Ārējie vides draudi ir konkurenti, kur uzņēmumam liela uzmanība jāpievērš kvalitātei un pakalpojuma cenai, lai klienti būti apmierināti un negribētu izmantot citu firmu pakalpojums. Tāpat ārējie uzņēmuma draudi ir likumdošana, kā arī ekonomiskā situācija valstī. 85 gadu laikā tā ir gājusi gan ar augšupslīdi, gan lejupslīdi, līdz šim Uzņēmums X Ltd ir veiksmīgi izdevies noturēties līderu tirgū.
6) SVID analīze ir metode, ar kuras palīdzību uzņēmums novērtē savas stiprās, un vajās puses, kā arī pastāvošās iespējas vai gaidāmos draudus. uzņēmuma maršruta, servisa un klientu apkalpošanas darbību.
…
Prakses atskaite Loģistikā IEVADS.......................................................................................................................4 1. LOĢISTIKAS NOZARES UN UZŅĒMUMA X DARBĪBAS APRAKSTS.......................................................................................................5 1.1. Loģistikas nozares analīze.......................................................................5 1.2. Uzņēmuma vispārējs apraksts.................................................................6 1.3. Uzņēmuma struktūra...............................................................................8 1.4. Uzņēmuma mērķi, misija un vīzija........................................................10 1.5. Uzņēmuma konkurentu analīze.............................................................14 1.6. Uzņēmuma SVID analīze......................................................................15 2. UZŅĒMUMA X MARŠRUTA ANALĪZE.....................................................17 2.1. Uzņēmuma maršruta analīze..................................................................17 2.2. Uzņēmuma servisa analīze.....................................................................19 2.3. Uzņēmuma klientu apkalpošanas analīze...............................................21 3. STARPTAUTISKIE KRAVU PĀRVADĪJUMI LOĢISTIKAS NOZARĒ................................................................................................... .......25 SECINĀJUMI.............................................................................................................27 PRIEKŠLIKUMI........................................................................................................28 BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS................................................................... .......29 PIELIKUMS...............................................................................................................30 1.pielikums. Uzņēmuma X Ltd struktūrshēma...........................................................31
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
-
Loģistika starptautiskā uzņēmumā "X"
Practice Reports17 Communications, Transport, Business, Management
- Prakse uzņēmumā "XYZ"
- Uzņēmuma darbības analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma darbības analīze
Practice Reports for university41
-
Prakse uzņēmumā "XYZ"
Practice Reports for university48
Evaluated! -
Uzņēmuma “Gaisma BBT” finansiālā stāvokļa novērtējums
Practice Reports for university27
-
Prakse uzņēmumā. Uzņēmuma finanšu situācijas izvērtējums
Practice Reports for university21
-
Prakses atskaite audita uzņēmumā SIA "KPMG Baltics"
Practice Reports for university31