Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:758288
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma darbības virzieni    4
2.  Uzņēmuma mārketinga komplekss    5
2.1.  Produktu politika    5
2.2.  Cenu politika    5
2.2.1.  Uzņēmuma mērķu ietekme uz cenām un stratēģijas izvēle    6
2.3.  Produktu sadale    6
2.3.1.  Uzņēmuma atrašanas vieta    6
2.3.2.  Uzņēmumā izmantotie sadales kanāli    7
2.4.  Mārketinga komunikācijas    8
2.4.1.  Reklāma    8
2.4.2.  Produktu realizācijas veicināšana    9
2.4.3.  Sabiedriskās attiecības    9
2.4.4.  Personiskā apkalpošana    9
3. 3.  Mārketinga vide SIA „RDL”    11
3.1.  Iekšējās vides faktori    11
3.2.  Mikrovides faktori, kas tieši ietekmē uzņēmuma darbību    11
3.3.  Makrovides faktori, kas netieši ietekmē uzņēmuma darbību    12
4.4.  Klientu servisa novērtējums    13
4.1.  Uzņēmuma pieeja klientu apkalpošanai    13
4.2.  Ieteikumi izmaiņām darbā ar pircējiem    13
5. 5.  Klientu aptauja    15
5.1.  Pircēju aptauja    15
5.2.  Priekšlikumi    17
6. 6.  Tirgus segmentēšana    18
6.1.  Uzņēmuma tirgus segmentēšanas metodes un kritēriji    18
6.2.  Uzņēmuma tirgus aptveršanas stratēģija    19
7.  Konkurentu analīze    20
6.3.  Konkurences situācijas raksturojums    20
6.4.  „Mūzikas Centrs” tiešie konkurenti    20
6.5.  „Mūzikas Centrs” un konkurentu cenu līmeņu salīdzinājums    21
7.  Pielikumi    22
Extract

Ievads
Veidot un attīstīt, kā arī veidot iemaņas tirgus izpētē, pievēršot uzmanību tam, kā organizācijas izmanto mārketinga instruments, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.
1. Noskaidrot, izprast un raksturot uzņēmuma darbības virzienus.
2. Veikt uzņēmuma mārketinga kompleksa izpēti.
3. Analizēt mārketinga vidi.
4. Novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa pilnveidošanai.
5. Veikt aptauju, lai noskaidrotu, kā klienti ir apmierināti ar uzņēmuma darbību un, vadoties pēc aptaujas rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus jaunu klientu piesaistīšanas programmai.
6. Izmantojot mācību periodā iegūtās zināšanas, analizēt organizācijas aptvertos tirgus segmentus, noteikt kāds tirgus segments vēl nav izpētīts, izvērtēt iespējas un lietderību darbības paplašināšanai.
7. Novērtēt konkurentu darbības un konkurentu cenas.
8. Sagatavot prakses atskaiti par veiktajiem prakses uzdevumiem.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register