-
Mārketinga prakses atskaite
Nr. | Chapter | Page. |
Mārketinga prakses uzdevumi | 3 | |
1. uzdevums | 4 | |
2. uzdevums | 5 | |
3. uzdevums | 6 | |
4. uzdevums | 7 | |
5. uzdevums | 8 | |
6. uzdevums | 9 | |
7. uzdevums | 10 | |
8. uzdevums | 11 | |
9. uzdevums | 12 | |
10.uzdevums | 14 | |
11. uzdevums | 17 | |
12. uzdevums | 18 | |
13. uzdevums | 19 | |
14. uzdevums | 20 | |
15. uzdevums | 22 | |
16. uzdevums | 23 | |
17. uzdevums | 24 | |
18.uzdevums | 25 | |
Prakses atskaite(kopsavilkums) | 26 |
Argumentējiet spriedumu (180 – 200 vārdi): “Kāpēc mārketinga speciālistam jāpārzina klientu vēlmes, vajadzības un pirkšanas motīvi?”
Mārketinga speciālistam nepieciešams pārzināt klientu vēlmes un vajadzības, galvenokārt, tāpēc, lai varētu veiksmīgi noteikt kādus produktus uzņēmumam ražot vai kādus pakalpojumus sniegt. Veiksmīgas produkta realizācijas pamatā ir produkta efekts uz patērētāju un klienta vajadzība pēc tā. Apmierināts klients ir uzņēmuma labākā reklāma, tādēļ svarīgi, lai klients pārdošanas rezultātā iegūtu preci, kas viņam vajadzīga un atbilst viņa vēlmēm. Šādā situācijas modelī ieguvēji ir visi: klients iegādājies sev atbilstošu preci, kas apmierina viņa vajadzības, uzņēmums pārdevis saražoto produkciju, gūstot peļņu. Pārdodot produktus, kuri pircējam nav īsti nepieciešami, šķietami, iespējams realizēt vairāk, taču, iespēja, ka šāds klients atgiezīsies pie uzņēmuma vēl kādreiz vai ieteiks to saviem draugiem ir ļoti minimāla.
Vēl svarīgi pārzināt klientu iepirkšanās motīvus, lai varētu veikt uzlabojumus esošajos produktos un veiksmīgi piedāvātu koplietošanas produktus. Arī veidojot reklāmas vizuālo noformējumu, klienta vēlmēm ir liela nozīme. Ja mārketinga speciālists pārzinās šīs vēlmes, reklāma uzrunās mērķauditoriju. Tas pats attiecas uz veicināšanas metodēm-tas vai šīs metodes iedarbosies uz patērētāju ir atkarīgs no viņa iepirkšanās motīviem.
Turklāt, pārzinot klientu vēlmes, vajadzības un iepirkšanās motīvus, mārketinga speciālists spēj operatīvi paredzēt izmaiņas tirgū un laicīgi reaģēt uz tām, tādējādi nodrošinot savam uzņēmumam iespējami lielāko peļņu. …
Mārketinga speciālistam nepieciešams pārzināt klientu vēlmes un vajadzības, galvenokārt, tāpēc, lai varētu veiksmīgi noteikt kādus produktus uzņēmumam ražot vai kādus pakalpojumus sniegt. Veiksmīgas produkta realizācijas pamatā ir produkta efekts uz patērētāju un klienta vajadzība pēc tā. Apmierināts klients ir uzņēmuma labākā reklāma, tādēļ svarīgi, lai klients pārdošanas rezultātā iegūtu preci, kas viņam vajadzīga un atbilst viņa vēlmēm. Šādā situācijas modelī ieguvēji ir visi: klients iegādājies sev atbilstošu preci, kas apmierina viņa vajadzības, uzņēmums pārdevis saražoto produkciju, gūstot peļņu. Pārdodot produktus, kuri pircējam nav īsti nepieciešami, šķietami, iespējams realizēt vairāk, taču, iespēja, ka šāds klients atgiezīsies pie uzņēmuma vēl kādreiz vai ieteiks to saviem draugiem ir ļoti minimāla. Vēl svarīgi pārzināt klientu iepirkšanās motīvus, lai varētu veikt uzlabojumus esošajos produktos un veiksmīgi piedāvātu koplietošanas produktus. Arī veidojot reklāmas vizuālo noformējumu, klienta vēlmēm ir liela nozīme. Ja mārketinga speciālists pārzinās šīs vēlmes, reklāma uzrunās mērķauditoriju. Tas pats attiecas uz veicināšanas metodēm-tas vai šīs metodes iedarbosies uz patērētāju ir atkarīgs no viņa iepirkšanās motīviem. Turklāt, pārzinot klientu vēlmes, vajadzības un iepirkšanās motīvus, mārketinga speciālists spēj operatīvi paredzēt izmaiņas tirgū un laicīgi reaģēt uz tām, tādējādi nodrošinot savam uzņēmumam iespējami lielāko peļņu.
- Mārketinga prakses atskaite
- Prakses atskaite AS "Latvijas balzams"
- Prakses darbs
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses darbs
Practice Reports for secondary school5
-
Prakses atskaite AS "Latvijas balzams"
Practice Reports for secondary school11
Evaluated! -
Prakses atskaite mārketingā
Practice Reports for secondary school8
-
Mārketinga pētījums
Practice Reports for secondary school7
-
Prakses atskaite mārketingā
Practice Reports for secondary school19